خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور:

سپاه خدمات اجتماعی و درمانی را برای رفاه مردم دنبال می کند

درمانگاه شبانه‌روزی شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهر چمران بندر ماهشهر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۱۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی شهید قاسم سلیمانی شهر چمران بیان داشت: یکی از کار‌هایی که در مجموعه بسیج و سپاه دنبال می‌شود، خدمات اجتماعی است و از محور‌های خدمات اجتماعی، خدمات درمانی است.

سردار حسن شاهوارپور خدمات درمانی را یکی از نیاز‌های اساسی مردم به ویژه در مناطق محروم از جمله روستا‌ها و مناطق حاشیه‌نشین عنوان کرد و ادامه داد: با پشتیبانی فرمانده کل سپاه پاسداران و با همت مسئولان شهرستان، در این راستا تعدادی درمانگاه و کلینیک‌های تخصصی را در این مناطق احداث کردیم.

وی اضافه کرد: امروز نیز درمانگاه شهید قاسم سلیمانی شهر چمران با زیربنای بیش از ۳ هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید و راه‌اندازی کلینیک تخصصی این درمانگاه نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر استان نیز در آیین افتتاح درمانگاه شبانه روزی شهید سلیمانی شهر چمران شهرستان بندر ماهشهر گفت: سپاه براساس مسئولیت اجتماعی خود این درمانگاه را با همکاری شبکه بهداشت و درمان و مسئولان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر احداث کرده است.

وی ادامه داد: این درمانگاه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در بازه زمانی کم‌تر از یک سال، احداث و تجهیز شده است.

سرهنگ حاجتی افزود: درمانگاه بعدی نیز در اندیمشک و محله لور افتتاح خواهد شد که در پی آن، ۳۰ هزار نفر از خدمات درمانی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی در آیین بهره‌برداری از درمانگاه شبانه‌روزی شهید قاسم سلیمانی شهر چمران بندر ماهشهر گفت: امنیت و سلامت دو نعمت است که هر جامعه‌ای به آن نیاز دارد که خوشبختانه امروز با بهره‌برداری از درمانگاه شبانه روزی شهر چمران، بخشی از مشکلات درمانی مردم این شهر رفع شد.

وی ادامه داد: پیگیر احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر چمران و شهرک طالقانی هستیم.

حبیب آقاجری اضافه کرد: با وجود ۸۳ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی، متاسفانه این سازمان خدمات درمانی مناسبی در شهرستان بندر ماهشهر ارایه نمی‌دهد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بیمارستان امام موسی‌کاظم (ع) تامین اجتماعی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این بیمارستان از نظر تجهیزات و کادر درمان با کاستی‌هایی مواجه است که در یکسال گذشته تجهیزات خوبی به این بیمارستان اضافه شده و پیگیر هستیم تا باقی تجهیزات نیز برای این بیمارستان از سوی سازمان تامین اجتماعی فراهم شود.

آقاجری در خصوص تعیین وضعیت سند ملکی منازل شهر چمران گفت: جلسات متعددی برای حل این مشکل برگزار شده و این موضوع به مرحله نهایی رسیده بود که متاسفانه گیر کوچکی در این فرآیند قرار گرفته و در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

شهر شهید چمران در ۱۵ کیلومتری بندر ماهشهر و در مجاورت رودخانه جراحی قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها