بسیج اصناف استان کرمان در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای تامین مرغ و گوشت اقدام به توزیع مرغ تنظیم بازاری در سطح استان کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۵۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  بسیج اصناف استان کرمان در راستای تاکید مقام معظم رهبری برای تامین مرغ و گوشت اقدام به توزیع مرغ تنظیم بازاری در سطح استان کرد.

محمدرضا رهرو مسئول سازمان بسیج اصناف استان کرمان در این خصوص به خبرنگار ما گفت: یکی از موضوعات مهمی که در تفاهم نامه سازمان های صمت شمال و جنوب استان و فرمانده سپاه استان آمده، توزیع کالاهای اساسی بین مردم و نظارت بر قیمت ها بود.

وی افزود: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در ۱۷ ربیع الاول، قرارگاهی در سپاه تشکیل شد تا این موضوع با جدیت پیگیری شود، ۲۰۰ نفر به ادارات صمت استان معرفی شده تا در امر توزیع کالاهای اساسی و نظارت بر قیمت ها کمک کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان کرمان تصریح کرد: توزیع کالاها به دو صورت انجام شد، بخشی از کالاها که حدود ۴۰۰ تن مرغ منجمد سهمیه استان بود که در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان که تاکنون از هیچ کالای تنظیم بازاری بهره مند نشدند، توزیع شد.

رهرو بیان کرد: این مناطق به دلیل صعب العبور بودن و نبود جاده مناسب از شبکه توزیع کالاهای تنظیم بازاری محروم بودند، در این طرح بسیجیان در پایگاه ها و حوزه ها با کمک کاسبان امین استان این مناطق را شناسایی کرده و در اولین مرحله توزیع کالاهای تنظیم بازاری، مرغ منجمد را در این مناطق توزیع کردند.

وی یادآور شد: ۴۰۰ تن سهمیه مرغ منجمد استان کرمان بود که در دو مرحله توزیع می شود، تاکنون مرحله اول انجام شده و در هفته جاری نیز مرحله دوم انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان کرمان تاکید کرد: در این راستا ادارات صمت شهرستان ها از سپاه نواحی درخواست کردند تا با نظارت و کمک آن ها سایر اقلام تنظیم بازای نیز در مناطق محروم توزیع شود.

رهرو اذعان کرد: روغن، برنج و مرغ منجمد در برخی شهرستان ها با تدبیر دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان و کمک نواحی مقاومت بسیج به زودی در بین مردم توزیع می شود.

ارسال نظرات