مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

اندیشه‌های امام راحل احیاگر اسلام ناب و استکبارستیزی است

همدان-مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اندیشه‌های امام راحل احیاگر اسلام ناب، استکبارستیزی و مقاومت است.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۶۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

اندیشه‌های امام راحل احیاگر اسلام ناب و استکبارستیزی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابراهیم بختیاری در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه امروز اندیشه‌های امام خمینی(ره) به بار نشسته است، اظهار داشت: اندیشه‌های امام راحل احیاگر اسلام ناب، استکبارستیزی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه بعد از ۷ دهه فرزندان امام (ره) انتفاضه سنگ را به انتفاضه موشک تبدیل کردند، گفت: بیش از ۴ هزار موشک بر فراز خانه عنکبوت فرود آمد که از اندیشه امام راحل نشأت می‌گیرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد، عنوان کرد: امروز صحنه نبرد ما از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس منتقل شده است.

وی با اشاره به انتخابات سوریه گفت: هر کس دین خدا را یاری کند ماندنی است و هر کس که به کدخدا دل ببندد نتیجه‌اش شکست و نتیجه دلبستگی به خدا آزادی خواهد بود.

بختیاری با بیان اینکه در آستانه آزمون بزرگ الهی قرار گرفته‌ایم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فردی که بخواهد مردم را از صندوق رأی دور کند دلسوز مردم نیست، گفت: جبهه استکبار، نظام سلطه، داعش و وهابیت و همه شیاطین عالم جمع شده‌اند که انتخابات را دستخوش تغییرات قرار دهند اما از این غافل هستند که پشتوانه ملت ما خداوند بزرگ بوده و شکست ناپذیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار