اعلام ویژه برنامه های صداوسیمای مرکز سمنان در ایام انتخابات

صداوسیمای استان سمنان در ایام انتخابات برنامه های متنوعی را برای تبیین تبلیغ و فراخوان حضور در انتخابات تولید کرده و در حال پخش دارد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان  گفت: برنامه های انتخاباتی صداوسیمای استان سمنان از آبان سال گذشته آغاز شده و پس از برگزاری انتخابات هم ادامه دارد.

حجت الاسلام مصطفی توکلیان گفت: سیمای استانی مرکز سمنان برای انتخابات پیش رو، سه عنوان برنامه ترکیبی به تعداد ۴۴ قسمت به مدت هزار و ۷۹۵ دقیقه، ۱۵ قسمت برنامه در قالب مسابقه زنده تلویزیونی جمعا ۶۰۰ دقیقه، ۳ عنوان موشن گرافیک به تعداد ۲۷ قسمت جمعا به مدت ۷۵ دقیقه برای پخش از شبکه‌های ملی و استانی ، ۲ عنوان برنامه گفتگو محور به تعداد ۱۸ قسمت جمعا ۶۲۰ دقیقه، ویژه برنامه‌های شب و روز انتخابات به مدت هزار و ۲۹۰ دقیقه را تدارک دیده که مجموع این برنامه ها ، چهار هزار و ۴۵۰ دقیقه خواهد بود.
وی افزود: برنامه‌های تامینی و پخش سیمای مرکز سمنان هم به این مناسبت در ساختار انیمیشن، موشن گرافیک، کلیپ، موسیقی تصویر، پخش گزیده‌هایی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبری و زیر نویس جمعا به مدت دو هزار و ۲۰۰ دقیقه خواهد بود.
دکتر توکلیان در مورد اقدامات صدای مرکز سمنان به مناسبت انتخابات گفت: در صدای مرکز سمنان ، در دوره بستر سازی ۱۶ هزار و ۲۰۵ دقیقه، در دوره تبیینی هزار و ۸۰۵ دقیقه و در دوره تبلیغی ، دو هزار و ۴۰۰ دقیقه ویژه برنامه رادیویی تهیه و تدارک دیده شده است.
وی افزود: از ۱۳ تا ۲۴ خرداد برای دوران تهییجی دو هزار و ۹۵۲ دقیقه و پس از آن برای دوران فراخوان ۸۲۰ دقیقه برنامه در نظر گرفته ایم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان مدت زمان برنامه صدای این مرکز را برای روز انتخابات با عنوان " روز همصدایی" هزار و ۱۴۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: با احتساب برنامه های ۵۷۵ دقیقه ای روز‌های پس از انتخابات، صدای مرکز سمنان در مجموع ۲۵ هزار و ۸۸۷ دقیقه برنامه انتخاباتی تدارک دیده است .

حجت الاسلام توکلیان ، ۲۰ قسمت برنامه با عنوان " انتخاب ۱۴۰۰"، ۲۰ قسمت ویژه برنامه تریبون آزاد " با مردم" ، " بسته انتخاباتی" از اخبار و شنیده‌های انتخاباتی ، ۵ گزارش ویژه تولیدی و پوشش اخبار ویژه انتخابات را از برنامه های خبر صداوسیمای استان سمنان در انتخابات پیش رو عنوان کرد.
به گفته وی ، در روز انتخابات هم ۸ مجموعه خبری سیما و ۸ مجموعه خبری صدا پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان در مورد مجموعه برنامه‌های معاونت فضای مجازی این مرکز به مناسبت انتخابات گفت: انتشار تیزر ویژه برنامه‌های انتخاباتی صدا، سیما و خبر در فضای مجازی، انتشار آیتم‌های ویژه برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیمای مرکز سمنان در فضای مجازی، انتشار هماهنگ و همزمان ویژه برنامه انتخابات خبر با عنوان "انتخاب ۱۴۰۰" در فضای مجازی، تهیه و تولید آیتم خبری در قالب ویدئو کامنت، طراحی اینفوگرافیک، پوستر، عکس نوشت و استوری ، ایجاد صفحه ویژه انتخابات بر روی وب سایت مرکز به نشانی semnan.irib.ir، تهیه برنامه " شنیده‌های انتخاباتی" در قالب موشن گرافیک ویژه اخبار و شنیده‌های انتخابات در دستور کار معاونت فضای مجازی صداوسیمای استان سمنان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار