خبرهای داغ:

منبع اصلی قدرت نظام اسلامی، مردمی بودن آن است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: منبع اصلی قدرت نظام اسلامی، مردمی بودن آن است.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۱۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست فعالین رسانه و فضای مجازی انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از زحمات فعالین رسانه استان گفت: امروز جنگ، جنگ رسانه ها است و کسی می تواند موفق باشد که بتواند در این جنگ پیروز شود و سلاح اصلی جنگ های امروز رسانه ها هستند.

وی افزود: آنچه در جنگ اخیر غزه و رژیم صهیونیستی مشاهده شد، اتفاق خاصی بود که پس لرزه های آن امروز در رژیم صهیونیستی مشاهده می شود.

وی افزود: امروز آمریکا و اسرائیل رو به افول هستند و این افول به وضوح در وضعیت داخلی و خارجی کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی مشاهده می شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی نعمتی بی نظیر است که مخصوص مردم ایران است و همواره دست یاری خداوند همراه این انقلاب بوده است.

فرمانده سپاه استان گفت: امروز انقلاب اسلامی در نقطه حساسی قرار دارد و انتخابات نقطه تقابل جبهه کفر با اسلام است و عدم مشارکت مردم در انتخابات می تواند در سرنوشت کشور ما تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: منبع اصلی قدرت نظام اسلامی، مردمی بودن آن است و دشمنان کشور ما به دنبال خدشه دار کردن این پشتوانه مردمی هستند.

او ادامه داد: رسانه ای باید مطالبه گر باشد که مردمی باشد و بر اساس همین مردمی بودن امروز در محلات استان رسانه های مردمی شکل گرفته است.

سردار دامغانی گفت: امروز جهاد، جهاد با آبرور به خصوص از جانب رسانه های انقلاب برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات است.

او ادامه داد: ما به مطالبه گری رسانه ها و انسجام رسانه ها برای امید بخشی به مردم نیاز داریم و توقع ما از رسانه ها همت بیشتر در این فعالیت ها است.

در این جلسه موثرین رسانه ها نظرات خود را بیان کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار