خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم (س) شهرستان کبودراهنگ:

رزمایش کمک مومنانه در راستای همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد

کبودراهنگ -فرمانده حوزه حضرت مریم (س) شهرستان کبودراهنگ گفت: رزمایش کمک مومنانه در راستای همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۹۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸
رزمایش کمک مومنانه در راستای همدلی و مواسات همچنان ادامه داردمریم شیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه در راستای همدلی و مواسات همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: کمک‌های مومنانه در شرایط کرونایی و با حضور دائمی بسیج و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت در کنار مردم و نیازمندان ادامه دارد.

وی بیان کرد: بسیج و بسیجیان  از زمان شیوع ویروس کرونا و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری با تمام توان و قوای خود پای کار بوده و هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند.

فرمانده حوزه حضرت مریم (س) شهرستان کبودراهنگ ابراز داشت: به واسطه کار جهادی فرماندهان پایگاه‌های بسیج توانسته‌ایم  گره‌ای هر چند کوچک از مشکلات معیشتی همشهریان در سراسر شهرستان باز کنیم.

وی ادامه داد: ما در طرح شهید «سلیمانی» از طریق پایگاه‌ها به شناسایی نیازمندان وآسیب دیدگان از ویروس کرونا اقدام کرده‌ایم و  در این زمینه از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت در محلات استفاده کردیم تا بسته‌های معیشتی با حفظ شأن و کرامت انسانی در اختیار افراد نیازمند قرار گیرد.

شیری اضافه  کرد: بانوان بسیجی پایگاه‌های مقاومت در تحقق کمک مومنانه از آغاز سال ۱۴۰۰ تاکنون در تداوم کمک‌های مومنانه طی دو ماه اخیر با شعار «همراهتم خواهر»، ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان از قبل شناسایی شده، توزیع کرده‌اند.

وی بیان کرد: خیرین پایگاه‌های مقاومت حوزه استحفاظی با کمک بسیجیان علاوه بر بسته‌های معیشتی اقدام به جمع‌آوری یک سری  کمک جهیزیه به مبلغ ۲ میلیون تومان و همچنین برای درمان دختر بچه ۷ ماهه نیز دست به کار شده و با راه‌اندازی پویش کمک مومنانه سعی در تامین هزینه‌های درمانی این کودک کرده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار