خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور :

مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان در واکسیناسیون عمومی

سردار شاهوارپور داشت: مشارکت حداکثری برای شادی آفرینی در داخل و یأس خارجی ها ضروری است، بسیج جامعه پزشکی برای شورآفرینی در جامعه و کمک به حضور حداکثری تلاش های بسیاری انجام می دهد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
فرمانده سپاه استان خوزستان بیان داشت: محور اصلی موضوع امروز، بصیرت افزایی، تجزیه و تحلیل انتخابات پیش رو و حضور مردم در پای صندوق های رأی است.
وی با بیان اینکه اقدامات قرارگاه شهید سلیمانی برای تزریق واکسن دیگر محور جلسه بود، اظهارداشت: بسیج جامعه پزشکی در این باره یاریگر خواهد بود تا در اسرع وقت اولویت داران و عموم واکسیناسیون شوند و از نگرانی موجود در جامعه کاسته شود.
سردار شاهوارپور با بیان اینکه حضور اقشار مختلف در صحنه انتخابات بسیار مهم است، تاکید کرد: با کمک همه اقشار شاهد انتخابات پرشور در 28 خرداد خواهیم بود که در این باره بسیج جامعه پزشکی یاریگر در حضور حداکثری است.

فرمانده سپاه استان خوزستان با تسلیت ارتحال امام امت گفت: مناسبت های ملی و مذهبی، سرمایه های ما هستند و برگزاری شان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی بسیجیان اجرا می شود تا در راستای بصیرت افزایی و ظرفیت سازی برای حرکت مردم در چله دوم انقلاب اسلامی شاهد جوش و خروش و حرکت همه جانبه مردم باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها