جانشین سپاه شهرستان مهاباد با حضور در منزل تنی چند از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و بازنشستگان سپاه با آن‌ها دیدار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۱۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ‌ دوم‌ پاسدار رسول فاطمی جانشین سپاه مهاباد در معیت مسئول کانون وابستگان سپاه مهاباد با حضور در منزل تنی چند از بازنشستگان(وابستگان) و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با آن‌ها دیدار کرد.

سرهنگ فاطمی در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، اظهار کرد: در سپاه پاسداران بازنشستگی معنی ندارد بلکه ماموریت دفاع از ارزش های اسلام و مجاهدت در مسیر انقلاب تا پایان عمر یک پاسدار ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد یکی از بزرگترین سرمایه های سپاه هستند و لازم است بازنشستگان تجربیات خود به نسل جوانی که تازه وارد این عرصه شده اند انتقال دهند.

جانشین سپاه مهاباد افزود: بازنشستگان سپاه بهترین سال‌های عمر خود را صرف دفاع از انقلاب و کشور کرده و باز هم هر جایی لازم بوده در دفاع از انقلاب به صحنه آمده اند.

وی در ادامه گفت: بازنشستگان گنجینه‌ای از تجارب ارزشمند هستند لذا بایستی مقدماتی فراهم شود تا از تجارب این قشر در زمینه های مختلف استفاده گردد.

گفتنی ست؛ در این دیدار‌ها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات این عزیزان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات