خبرهای داغ:

حضور در انتخابات ضامن حاکمیت اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: حضور در انتخابات ضامن بقای حاکمیت اسلام است.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام مهدی رضایی امروز در جمع پیشکسوتان و وابستگان سپاه سلماس با اشاره به اعلام نتیجه احراز صلاحیت‌های انتخابات پیش رو، اظهار کرد: انتخابات وارد مرحله جدی رقابت بین کاندیداها شده و باید درک کرد که دغدغه مردم جناح بازی و امور سیاسی نیست، بلکه دغدغه اصلی مردم از یک طرف واقعیت‌های زندگی شان است و از طرف دیگر ورود مدیری که روحیه مردمی داشته باشد و با فساد ستیزی، برنامه قابل اجرا و کارآمد وارد میدان شود.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو، قوت و ضعف دولت آینده، تأثیر جدی در مناسبات داخلی، در جبهه مقاومت و در سطح بین‌المللی خواهد داشت و این حد از حساسیت، خود مؤید این واقعيت است که حضور در انتخابات، یک وظیفه شرعی، عقلی و واجب سیاسی است.

رضایی افزود: مشکلات چند سال اخیر، مسأله ویروس کرونا و نارضایتی مردم از وضعیت معیشتی را شاهد هستیم، که قسمتی از آن مربوط به سوء مدیریت‌ها و سوءتدبیرهاست ولی در میزان حضور مردم تاثیر نخواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات و رای به نظام اسلامی ضامن بقای حاکمیت اسلام است، پس باید ضمن تلاش برای حضور حداکثری و تشویق عموم مردم برای مشارکت در این امر واجب و شرعی ملاک های انتخاب مطلوب را هم از دیدگاه امامین انقلاب را به سمع ونظر مردم برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات