خبرهای داغ:

مردم برای تشکیل دولت مردمی و جهادی تلاش کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مردم برای تشکیل دولت مردمی و جهادی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۱۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام علی متین امروز در جمع علمای اهل تسنن و تشیع سلماس که در مصلی شهرستان گرد هم آمده بودند، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: مردم با توجه به تجربه دولت فعلی و حس بدی که از این دولت به آن‌ها منتقل شده است، منتظر پایان دولت فعلی هستند و این کار را برای رئیس جمهور بعدی سخت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: در عین حال اگر دولت آینده مردمی باشد و صمیمانه در کنار مردم حضور داشته باشد، به‌صورت طبیعی بخش عمده‌ای از این بار سبک خواهد شد؛ حضور دولت در صحنه و مجاهدانه کار کردن ارکان دولت، به نزدیک‌تر شدن مردم به نظام و احساس خوب داشتن نسبت به آن کمک مضاعفی خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی  تصریح کرد: بعضی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده این دوره از انتخابات، با دست پر، با برنامه و ایده در انتخابات حضور پیدا کرده‌اند که این مسأله، به پیشبرد اهداف آینده و خروج از مشکلات کمک به سزایی خواهد کرد و جامعه را به آرامش نسبی خواهد رساند.

 

وی حضور پر شور مردم در انتخابات را از پشتوانه‌های اصلی نظام دانست و افزود: نظام ما به معنای واقعی کلمه مردم سالاری دینی است و این جنبه از مردم سالاری دینی در کنار مسئله حکمت امام، دوراندیشی ایشان که در قانون اساسی متجلی شده است، نظام را در برابر تهدیدها و دشمنی‌ها حفظ کرده است و از این رو انتخابات، حضور پرشور مردم و برگزاری سالم انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، انقلابی بودن و ساده زیستی را دو ویژگی مهم کاندیداهای ریاست جمهوری برشمرد و تاکید کرد: با این ویژگی های مورد نظر فرد انتخاب شده می تواند ضمن فائق آمدن به مشکلات کشور ریشه فساد را از ریشه برکند.

انتهای پیام

ارسال نظرات