با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور گرمی، مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۴۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

شهرســـتان گـــرمی مـــیزبان پیکر شـــهید گـــمنام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور گرمی، مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد.

حجت‌الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمی در مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان گرمی اظهار داشت: صیانت از دستاوردهای شهدای والامقام رسالتی خطیر و حساس است و شهدای کشورمان پرچم عزت‌مندی و اقتدار کشورمان هستند که روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی را در جامعه نهادینه‌سازی می‌کنند.

وی بیان کرد: تقویت روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی نظام مقدس انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات دشمنان لازمه اساسی و مهم است و در این زمینه ملت ایران اسلامی در برابر ایثارگری و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدای والامقام مسئولیت خطیری عهده‌دار است.

امام جمعه گرمی تصریح کرد: پرچم عزت ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان همیشه سرافراز است و برای ادامه راه شهدا باید راه آنان را قوی‌تر از همیشه ادامه دهیم.

صفری تصریح کرد: شهدای گمنام نیز به خاطر ازخودگذشتگی و فداکاری الگوی بی‌نظیر برای جوانان امروزی هستند که باید قدردان این زحمات و شهدای بی‌نام و نشانی باشیم که برای دفاع از ناموس و کیان کشور و عزت ایران اسلامی دست از آمال و امیال دنیوی کشیده و توشه آخرت برای خود جمع کرده‌اند.

وی اظهار کرد: مزار شهدا قطعه‌ای از بهشت بوده که محل نزول رحمت الهی و فرود فرشتگان است و در این زمینه باید جایگاه  شهدا را گرامی داشته و مقام قرب الهی را در بین همگان معرفی و تبیین کنیم.

ارسال نظرات