سردار بابازاده : دولتمردانی که امروز در رفع مشکل گرانی مرغ درمانده مانده‌اند این را بدانند افرادی چون مرحوم حاج اژدر خاکریزهای حساس کشور را فتح کردند که این حماسه‌سازی‌ها با دست خالی برای خیلی‌ها غیرممکن است
کد خبر: ۹۳۴۷۸۵۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

دولتـــمردان در رفــــع مشـــکل گرانی مـــرغ درمـــانده‌اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ، سردار پاسدار جلیل بابازاده‌ عصر امروز  در مراسم گرامیداشت مرحوم حاج اژدر محمدی‌دوست در اردبیل اظهار داشت: مرحوم حاج اژدر محمدی‌دوست از ایثارگران و فرماندهان دفاع مقدس بود که در طول عمر پربرکت خود درس بزرگ ایثار، شجاعت و دلاورمردی را به مردم داد.

وی با اشاره به این که این این شخصیت نماد واقعی دولتمرد حزب الهی و جهادی کشور است، گفت: درس ایثار و فداکاری اژدر محمدی‌دوست بایستی در جامعه امروزی به خصوص برای نسل جوان کشورمان تبیین و ترویج شود و یاد و خاطره چنین بزرگمردانی هیچ‌گاه مورد غفلت و فراموشی قرار نگیرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اژدر محمدی‌دوست در عملیات خیبر او را تا مرز شهادت برد اما به خاطر پرستاری‌های انجام یافته دوباره به آغوش خانواده برگشت و در سنگرهای بی‌سنگر به پیشرفت و توسعه استان پرداخت.

بابازاده در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت رحلت امام راحل نیز بیان کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و امروز وظیفه و رسالت ما این است که با ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق‌های رأی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان گام برداریم.

وی بیان کرد: تبیین ویژگی‌ها و آرمان‌های امام راحل انقلاب اسلامی را شکل داد و توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی دائماً برای تضعیف اراده جوانان و تداوم راه شهدا و انقلاب ادامه یافت که به برکت خون پاک شهدای والامقام خللی به انقلاب اسلامی ایران وارد نشد بلکه ایران اسلامی روز به روز مقتدرتر و باعظمت‌تر از گذشته شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: فداکاری‌های شهید قاسم سلیمانی در صیانت از مکتب امام راحل نباید مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد، چرا که امام خمینی(ره) توانست دشمنی با پشتیبانی جهانی را چندین بار تا مرز شکست ببرد و این یک افتخار بزرگ برای ما است.

بابازاده تصریح کرد: دولتمردانی که امروز در رفع مشکل گرانی مرغ درمانده مانده‌اند این را بدانند افرادی چون مرحوم حاج اژدر با ایثار و فداکاری خاکریزهای حساس کشور را فتح کردند که این حماسه‌سازی‌ها با دست خالی برای خیلی‌ها غیرممکن است و این مسئله نشان می‌دهد که اگر ما با برخی مشکلات روبه‌رو هستیم به خاطر دلبستگی به غرب است.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: اگر در دوران کرونا توانستیم بدون وابستگی به کشورهای غرب و آمریکا وضعیت را ساماندهی کنیم، به خاطر مدیریت انقلابی و کار جهادی مدافعان سلامت بوده که علی‌رغم جلوگیری از دادن ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی اظهار کرد: باید از مردان عالی‌رتبه و اسوه جهاد و مقاومت الگوسازی شود تا مدیران با الهام از سیره عملی به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

ارسال نظرات