خبرهای داغ:

بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی به مناسب رحلت امام خمینی و ۱۵ خرداد

راه و کلام امام خمینی (ره) و سبک زندگی اوچیزی است که مسئولین نظام جهموری اسلامی ایران میبایست همواره مورد توجه قرار دهند و از این مردخدا تبعیت کنند .
کد خبر: ۹۳۴۷۸۷۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن بیانیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامداشت رحلت امام خمینی و واقعه ۱۵ خرداد بدین شرح است:

چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه روز‌هایی آشنا در خاطر دوستداران آزادگی و استقلال، عزت ملی و غیرت دینی و شاگردان مکتب حضرت روح الله.

کسی که پس از وقایع پانزده خرداد توسط رژیم منحوس پهلوی دستگیر شد و پس از چندین ماه حبس و آزاد شدن، بر اثر فشار‌های روحی وجسمی وارده، نه تنها برخلاف انتظار عمال پهلوی از مواضع خود کوتاه نیامد، بلکه در جمعی از مردم فرمود:«.. خمینی را اگر دار بزنند تفاهم نخواهد کرد. من از آن آخوند‌ها نیستم که در اینجا بنشینم و تسبیح به دست بگیرم. من پاپ نیستم که فقط روز‌های یکشنبه مراسمی انجام دهم و بقیه اوقات خود سلطانی باشم و به امور دیگر کاری نداشته باشم. پایگاه استقلال اسلامی اینجاست باید این مملکت را از این گرفتاری‌ها نجات داد...»

او کسی بود که ایمان و یقین به حقانیت اسلام و جامعهٔ اسلامی و توحید در نظرش، کاری کرد تا آخرین نفس‌های خود، پای این حرف بماند و تلاش کند که «مملکت را از گرفتاری‌ها نجات دهد»
راه او کلام او و سبک زندگی او چیزی است که مسئولین نظام جمهوری‌اسلامی ایران میبایست همواره مورد توجه قرار دهند و تبعیت کنند از این مرد خدا.

مسیر او و اهداف او، نجات دادن مملکت از گرفتاری‌ها و حفظ استقلال و آزادی؛ و ما مردم اکنون در شرایطی هستیم که زمانش رسیده پایبندی خود به عزت کشور خود، علاقمندی به امنیت ملی و بهبود وضعیت موجود را به رخ عالم بکشیم، تا ببیند دشمن خونخوارِ رسوا که هر چند در تبلیغات سوء و دروغ علیه نظام اسلامی فروگذار نمیکند، اما فرزندان امام روح‌الله رحمة‌الله علیه، با الگو قرار دادن این مبارز نستوه راه حق، خسته نخواهند شد و تا آخرین نفس مبارزه خواهند کرد؛ و حالا! هر رای من و تو، تیری است بر قلب پوسیدهٔ دشمن که بنا بر وعدهٔ الهی، نابود شدنی است.

والسلام‌علیکم‌و‌رحمة‌الله‌و‌برکاته

انتهای پیام/ عالی
ارسال نظرات