خبرهای داغ:

بیانیه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان سرخه در خصوص حضور پرشور در انتخابات

شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان سرخه در خصوص حضور پرشور در انتخابات بیانیه ای را منتشر کردند.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۷۵
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ باتوجه به نزدیک شدن به انتخابات 1400 و اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در این امر ملی شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان سرخه بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در این بیانیه آمده است: در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور نام و شخصیت رهبر عظیم الشان و  بزرگ انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) است. بزرگ مردی که با توکل به ذات باریتعالی و شجاعت در عمل و رویکرد، یک تنه در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد و هرگز ترس و واهمه ای به خود راه نداد.

ین بیانیه می افزاید: امام خمینی(ره) با تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد و با اندیشه‌های نافذ خود، مسیر سعادت و رستگاری را بر مبنای آموزه‌های دین مبین اسلام، فراروی ملت شریف ایران اسلامی و دیگر ملل و جوامع آزاده و حق طلب قرار داد.

در ادامه آن آمده است: امروز نیز در سایه توجهات حضرت ولیعصر‌ (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراثی ماندگار برای نسل های آینده این سرزمین اسلامی خواهدبود.

امسال نیز ما اعضای هیئات مذهبی و جامعه مداحان و ستایشگران آیینی شهرستان سرخه با حضور پر شور در انتخابات به معمار کبیر انقلاب و شهدای بزرگوار اقتدا و با ایشان تجدید میثاقی دوباره خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها