حجت الاسلام و المسلمین عرفانی گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری خود در پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند کوبید.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۷۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، واقعه عظیم 15 خرداد وشهادت امام جعفر صادق (ع) با برپایی موکب خادم الشهدا، غبارروبی وعطرافشانی گلزار شهدای روستای اروانه و پخت ۲۰۰ عدد آش رشته و توزیع بین عزاداران و بسیجیان روستای اروانه همراه با مراسم عزاداری و سینه زنی به همت بسیجیان و خادمان شهدا پایگاه برادران ولی عصر (عج) و پایگاه خواهران نرجس خاتون (س) این روستا برگزار شد.

این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عرفانی با محوریت انتخابات، پاسخگویی به شبهات و سینه زنی مداح اهل بیت همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین عرفانی در جمع عزاداران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: حضور مردم را عامل اقتدار کشور و خنثی سازی تمام اهداف دشمن دانستند.

وی با بیان اینکه شرکت و حضور حماسی در انتخابات وظیفه همه مردم است، افزود: ملت ایران همواره با حضوری آگاهانه در عرصه انتخابات موجب شگفتی جهانیان شده‌اند؛ حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران، به معنای خنثی سازی تمامی توطئه‌های دشمن است که می‌کوشند تا با ایجاد ناامیدی در جامعه مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی پایین آورند.

عرفانی با بیان اینکه مشارکت اثرگذار مردم مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام است، عنوان کرد: مردم شهیدپرور ایران بازهم برای حفظ این ارزش‌ها، حضوری حماسه ساز در پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات و سهیم شدن آنها در سرنوشتشان بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران، علاقه‌مندی و وفاداری آنان را به نظام و انقلاب نشان داده و علاوه بر این، موجب ارتقای جایگاه بین المللی کشور خواهد شد.

عرفانی عنوان کرد: همه مردم با بصیرت و هوشیار جمهوری اسلامی ایران با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات، با ناکام گذاشتن بد خواهان این مرز و بوم لبخند را بر چهره مقام معظم رهبری بیاورند و قطعا شرکت در انتخابات یکی از موارد مهم در این زمینه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها