خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سلماس:

مشارکت در انتخابات کشور را قوی می کند

فرمانده سپاه سلماس گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات کشور را بیش از پیش قوی می کند.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۹۶
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار سید کاظم میر کاظمی زاده امروز در جمع بسیجیان، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات کشورمان فراتر از انتخاب نخبگان برای ورود به قدرت است، یکی از ابعاد انتخابات، تامین امنیت کشور است چون ما کشوری هستیم که در یک مبارزه پنجه در پنجه با استکبار قرار داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه عوامل قدرت مادی ما با کشوری همچون آمریکا در ثروت، وسعت و جمعیت قابل قیاس نیست، لذا اتکاء ما به ملت و ایمان ملت است؛ وقتی دشمنان ما می خواهند بفهمند که نسبت نظام با مردم چگونه است از طریق صندوق رای متوجه می شوند.

این مسئول گفت: چراکه صندوق رای کیفیت، کمیت و جهت گیری آراء را نشان می دهد و آنها می توانند از این طریق تحلیل و قضاوت کنند، جهت و کلیت این آراء چه نسبتی با نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد، دشمنان قدم های خود را به جلو و به سمت ما می آورند، در حالی که هر چقدر مشارکت مردم بالا باشد، دشمنان احساس می کنند که این مسیر مسدود شده است.

این مسئول تاکید کرد: مقام معظم رهبری بعد از انتخابات خرداد سال 1376 که مشارکت مردم 28 میلیون نفر بود، فرمودند که این حماسه بزرگ یک تهدید بزرگ نظامی را از کشور دور کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات