خبرهای داغ:

انتخابات تجلی اقتدار و عظمت نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه گفت: انتخابات تجلی اقتدار و عظمت نظام است.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۵۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، همایش بصیرتی روحانیون، ائمه جمعه و جماعت اشنویه با حضور حجت‌الاسلام جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء علیه السلام در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشنویه برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام جلیلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام  با تسلیت ایام رحلت حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: امام راحل روح تازه ای به کشور بخشید و امروز موفقیت های چشمگیر و اقتدار نظام شکوهمند اسلامی مرهون مجاهدت ها و خدمات ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن می باشد

وی در بخش دیگری از سخنان خود  استکبارستیزی را از ویژگی‌های بارز امام خمینی عنوان کرد و گفت: این بزرگوار تمام عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با استکبار و  اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم صرف کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، انتخابات ۲۸ خرداد را نماد عزت و اقتدار نظام عنوان کرد و با برشمردن ویژگی های یک کاندیدای اصلح، اظهار کرد: همه باید برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به اوضاع نابسامان اقتصادی و فشارهای اقتصادی بر مردم، سوء مدیریت  را دلیل این وضعیت دانست و گفت: اصلاح این وضعیت برای توسعه همه جانبه کشور و ارتقای رفاه مردم ضروری است.

وی بر لزوم همدلی و همبستگی و حضور حداکثری برای ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نقش روحانیون در هدایت و روشنگری مردم، تبیین احکام اسلامی و اقامه دین حائز اهمیت است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار