مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: اندیشه‌های حضرت امام خمینی برای همیشه تاریخ به عنوان چراغ هدایت ملت ایران باقی بوده و صیانت از آن رسالت همگانی است.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حجت الاسلام محمد مصطفی زاده امروز در سالروز قیام 15 خرداد در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تأکید بر لزوم تبیین و تشریح اندیشه‌های امام راحل، اظهار کرد: ۱۴ خرداد و 15 خرداد فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه‌های امام خمینی است.

وی گفت: غفلت از رهنمودهای امام راحل و رهبری خطر جدی برای انقلاب است که بر این اساس دشمن و رسانه‌های استکباری تمام نیروی خود را برای این هدف تجمیع کرده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان، با بیان اینکه مکتب امام راحل مربوط به تمامی عالم است، گفت: امام راحل مکتبی را بنا نهادند که امروز و آینده دنیا تا ظهور امام زمان (عج) به آن نیاز دارد.

 وی، مردم شناسی و مردم داری را از ویژگی های امام راحل (ره) عنوان کرد و افزود: همانطور که امام (ره) تاکید داشتند صاحبان این انقلاب مستضعفین هستند و مردم با روحیه جهادی از آن دفاع خواهند کرد و همه بدانند که با روحیه اشرافی گری نمی توان از انقلاب دفاع کرد.

این مقام مسئول، تاکید کرد: امروز فرزند خلف انقلاب، مقام معظم رهبری با تاسی از رهنمود امام (ره) و جمله ایشان که می فرمودند «ما می توانیم» توانسته است این انقلاب را ادامه دهد و با پیروی از آموزه های دینی و اسلامی مردم را هدایت کند.

مصطفی زاده در پایان اظهار کرد: امام راحل با تکیه بر قدرت خدا، شاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را تربیت کردند و حضرت آقا نیز در سخنان خود مطرح می‌کنند که تربیت شده مکتب امام راحل (ره) هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات