خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تأکید کرد

لزوم تبیین و احیای تفکرات ناب امام خمینی(ره) در جامعه

نهاوند-فرمانده سپاه نهاوند بابیان اینکه امروز نیاز داریم تا تفکرات ناب امام راحل و اقدامات انقلابی و خالصانه ایشان دوباره تبیین و احیا شوند، گفت: در این راستا باید نقش جوانان را در انقلاب اسلامی بازتعریف کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۳۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

لزوم تبیین و احیای تفکرات ناب امام خمینی(ره) در جامعهسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سالگرد بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب را بر اساس مکتب و تشیع جعفری بنیان نهاد و شخصیتی به وسعت تاریخ داشت چراکه نهضتی به وجود آورد که نقطه عطفی در دنیای معاصر شد.

وی افزود : ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ روایت از خون‌هایی است که به پای نهال نوپای نهضت اسلامی ریخته شد تا در بهمن ۵۷ با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ثمر نشست که سرآغاز قیام ملتی شد که با لبیک به رهبر فرزانه خود، بیداری اسلامی در برابر طاغوت و استکبار را نوید داد و اراده‌های خویش را برای در هم شکستن کاخ فرعونیان رژیم ستم‌شاهی مستحکم ساخت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: نهضتی که حضرت امام (ره) آغاز کرد در راستای نهضت انبیاء و برقراری حکومت الله است که در نهایت امر پرچم این نهضت به دست حضرت حجت (عج) خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه نام امام خمینی(ره) تا ابد پیکره تاریخ ماندگار خواهد بود، نهضت امام خمینی(ره) را نهضتی هدفمند برای رسیدن به سعادت مادی و معنوی جامعه توصیف و بر ضرورت احیای اصول اولیه این نهضت تأکید کرد.

مختاری با بیان اینکه امروز نیاز داریم تا تفکرات ناب امام راحل و اقدامات انقلابی و خالصانه ایشان دوباره تبیین و احیا شوند، گفت: در این راستا باید دوباره نقش جوانان را در انقلاب اسلامی بازتعریف کنیم چراکه جوانان همواره نقش مهمی در این انقلاب داشته و دارند.

وی امید به آینده را از صفات بارز امام راحل دانست و افزود: امام خمینی(ره) همواره به آینده ایمان و امید داشت و با اطمینان درباره پیروزی انقلاب اسلامی و آینده درخشان ایران اسلامی سخن می‌گفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به دقت نظر، واقع‌گرایی، بصیرت و آینده‌نگری امام راحل بیان کرد: امام خمینی (ره) با درایت کامل و توکل به خدای متعال آینده روشن این کشور و انقلاب را می‌دیدند و مردم را تشویق به ایستادگی و برپایی حکومت حق و عدالت می‌کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه مکتب و گفتمان امام(ره) شخصیت‌سازی کرد و امثال «حاج قاسم» تربیت یافته مکتب امام (ره) هستند، خاطرنشان کرد: مکتب امام خمینی(ره) باعث شد شهدایی همچون «حاج قاسم»، خود نیز مکتب‌ساز شوند.

مختاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه روش و منش «حاج قاسم» یک مکتب است، اضافه کرد: در منظر، ولی فقیه زمان، «حاج قاسم» تمام تهدیدات منطقه را خنثی کرده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم انقلابی و همیشه در صحنه عامل موفقیت بزرگ ایران قوی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ یک آزمون بزرگ  است، ادامه داد:  دشمن  با صرف هزینه هنگفت در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  ملت شهیدپرور ایران اسلامی با اهدای خون هزاران شهید قدرتمندانه‌‌تر از قبل برای تضمین سرنوشت خود حضور پر رنگ‌تر از خود نشان می‌دهد و دشمن را زیر پا، نه، زیر یک بند انگشت خود له می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات