پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که روز گذشته وارد بندرعباس شده بود، صبح امروز در مجموعه یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی این شهر آرام گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۵۱
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،مسوول امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در مراسم تدفین این شهید اظهار داشت: پیکر این شهید گمنام در سال ۹۷ تفحس شده بود که روند شناسایی آن زمان‌بر شد.

سجاد امیریان افزود: این شهید گمنام ۲۰ ساله در عملیات محرم و منطقه شرهانی در اثر متلاشی شدن پیکر در آبان سال ۶۱ به شهادت رسیده است.

وی اضافه کرد: شرایط کرونایی عاملی بود که موجب شده پیکر شهید بدون دعوت عمومی و حضور مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و صبح امروز در مجموعه یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه بندرعباس تدفین شود.

امیریان در پاسخ به سئؤالی در مورد امکان زیارت عمومی از مزار این شهید هم گفت: براساس درخواست یگان حفاظت هواپیمایی هرمزگان این شهید در محل یاد شده تدفین شده و بنا شده این امکان برای عموم مهیا شود تا همه بتوانند از وجود آن بهره‌مند شوند.

مسوول امور شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان اشاره کرد: این استان دارای ۱۹۴ شهید گمنام در ۷۱ نقطه یادمانی است.

ارسال نظرات