خبرهای داغ:
شاهرود_مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راهبرد ما امید به مردم و مایوس‌سازی آمریکاست، گفت:ناامید کردن مردم حربه اصلی دشمن در زمان حاضر است.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۵۹
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
راهبرد ما امید به مردم و مایوس‌سازی آمریکاست/ناامید کردن مردم، حربه اصلی دشمنبه گزارش خبرنگار بسیج، مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) و یادواره ۲۳ شهید روستای ابرسج شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که بصورت مجازی برگزار شد، سردار محمدحسین بابایی مشاور فرمانده کل سپاه فرمانده در سخنانی با بیان اینکه امروز راهی که در پیش داریم امیدبخشی به مردم است، اظهار کرد: رهبری انقلاب فرمود: (این ملت بیدار و با انگیزه است و خسته نیست) پس، مسولان درجه اول و مردم در درجه دوم باید متوجه شوند که در مقابل دشمن باید با تمام توان ایستاد و این عدم توجه به بیانات رهبری است که مشکلات کنونی را به وجودآورد.
وی ناامید کردن مردم را به‌عنوان حربه اصلی دشمن برشمرد و ادامه داد: اگر مردم ناامید شوند انقلاب ناچار صدمه خواهد شد، همین امید بود که ۴۲ سال آمریکا را با قدرت به عقب رانده‌ایم و امروز هم همین مقاومت و امید است که راه نجات انقلاب را در خود متضمن شده است.
وی افزود: سه نگاه برای مواجه با دشمن وجود دارد، اول نگاهی برخی از آقایان مسئول که حتی در شرایط گرانی می‌گویند همه چیز موجود است و کسری نداریم، دوم نگاه که کلاه گذاشتن سر مردم با الفاظ زیبا و توپ را در زمین دیگری انداختن و نگاه سوم اینکه با قبول مشکلات امکان اصلاح وجود دارد و این نگاه سوم است که باید مد نظر قرار گیرد.
فرمانده سابق سپاه کربلای استان مازندران یادآور شد: عده‌ای هم که سرباز دشمن هستند می‌گویند مشکلات قابل حل نیست که این اشتباه است، باید خدمت کرد و اگر در طول سال‌های مختلف اگر حرف رهبری را گوش می‌دادیم امروز اینجا نبودیم.
وی تاکید کرد: راهبرد ما امید به مردم و مایوس‌سازی آمریکاست و رهبری عزیز فرمودند: (مبارزه با آمریکاخدمت به مردم است)، ما محکم ایستادیم و برای مایوس کردن آمریکا و عوامل داخلی آن‌ها تلاش می‌کنیم، اگر جامعه احساس ناامیدی بر آن سایه افکند در مقابل حملات تسلیم خواهد شد پس باید محکم ایستاد.
مشاور فرمانده کل سپاه افزود: با انشای اخبار خوب و اقدامات انجام شده مقابل فتنه باید ایستاد، این انقلاب بیش از چهل ساله شاهکار بوده و به اسم هیچ دولت و گروه سیاسی نیست بلکه به‌همت مردم با حمایت از ولایت شکل گرفت.
وی ادامه داد: بانوان، دانش‌آموزان، دانشجویان و اصناف مختلف باید شروع کنیم به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و دستاورد‌های انقلاب را در شهر و روستا در معرض دید مردم بگذاریم.
این کارشناس مسائل سیاسی برخورد مسئولان با مشکلات آفرینان در جامعه اسلامی شد و تصریح کرد: مسولان بدون تعارف باید برخورد کنند‌و از قوه قضائیه انتظارداریم به‌موقع با این افراد که در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مشکلاتی ایجاد می‌کنند برخورد شود.
در این مراسم کربلایی مهدی سعدی به مدیحه سرایی پرداخت.
این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و به همت پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و ستاد یادواره شهدا این روستا برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها