خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسکو:

هیئت‌های مذهبی اسکو ستاد انتخاباتی نامزدها نشود

تبریز- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسکو گفت: هیئت‌های مذهبی شهرستان اسکو ستاد انتخاباتی نامزدها نشوند و بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۹۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباذر حمیدی اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی جایگاه ویژه‌ای بین مردم دارند و نباید هیئت‌ها به محل ستاد انتخاباتی تریبون تبلیغات هیچیک از نامزدها تبدیل شود.

وی افزود: مسئولین هیئت‌های مذهبی باید به این موضوع توجه داشته باشند و نباید اجازه دهند دستگاه اهل بیت (ع) یه مسائل جناحی و انتخاباتی تبدیل شود.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه خاطر نشان کرد: سخنرانی نامزدهای شورای شهر در هیئت‌های مذهبی خلاف قوانین و مقررات است و این مهم به رؤسای هیئت‌های مذهبی تذکر داده می‌شود.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی جایگاه و نقش مهمی در تقویت شعائر الهی و مبانی انقلاب اسلامی داشته و فلسفه وجودی این هیئت‌ها صیانت از سیره اهل بیت و فرهنگ سازی جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهت زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام حمیدی ابراز کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی باید به این مهم توجه داشته باشند و فقط زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را فراهم آورند و شاخص‌های نامزد اصلح را تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسکو تصریح کرد: طرح مباحث انتخاباتی و جناحی در مجالس مذهبی باعث ریزش مخاطب می‌شود و آسیب می بیند و لازم است که از این جایگاه و شأن مقدس و متعالی حفظ و حراست شود.

حجت الاسلام حمیدی در پایان گفت: هیئت‌های مذهبی در عین پرهیز از جانب‌داری از نامزدها با کارکرد خود باید بسترساز مشارکت حداکثری در انتخابات شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها