معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش مسارکت در در انتخابات ریاست جمهوری گفت: استکبار در تلاش است تا مشارمت در انتخابات ریاست جمهوری رال کاهش دهد زیرا تهدید مشارکت، تهدید حیات جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۸۴۵۱
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از تالش، احمدرضا منشوری در مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در تالش ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و شهادت امام صادق علیه السلام اظهار داشت: دل حریم خداست و باید این حریم الهی حفظ شود و جایگاه نور الهی است و اگر ذره‌های شر و لکه‌های سیاه در دل به هم بپیوندند آن دل توسط شیطان تصاحب می‌شود. ما باید در موقعیت ها، زمان و مکان‌های مختلف و زمانی که وسوسه‌ها شروع می‌شود از حریم دل حفاظت کنیم.

وی افزود: یکی از خصوصیات بارز امام  ره شناخت شیطان و شیطان صفتان بود. ایشان حریم دل را حفظ کردند تا به صورت شاخص بنده صالح خدا شوند. همان امام، آمریکا را شیطان بزرگ معرفی می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به شجاعت، قاطعیت و تقوای امام خمینی رحمة الله علیه گفت: امام فرمودند: اگر همه‌ی آمریکا را مسجد بسازند و بر روی مناره‌های آن الله اکبر بنویسندباز هم شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید. این شناخت و درک درست امام (ره) از شیطان بزرگ است. شهید محراب آیت الله صدوقی می‌فرماید در یکی از مسافرت ها، می‌دانستیم که امام مقید به نماز شب هستند وقت نماز شب رسید و در بیابانی که آب و علفی در آن نبود امام فرمودند: ماشین را نگه دارید. امام آهسته آهسته از خیابان دور شدند و من هم به دنبال ایشان رفتم تا ببینم به کجا تشریف می‌برند. من دیدم که در همین بیابان چشمه‌ای ایجاد شده و ایشان از این چشمه وضو گرفتند. این یعنی اینکه امام عبد صالح خدا بودند.

منشوری با اشاره به تشکیل شورای نگهبان به دستور امام خمینی (ره) برای صیانت قانون اساسی  ادامه داد: امروز شورای نگهبان در حالیکه که قاطعانه عمل میکند مورد هجوم عده‌ای قرار می‌گیرد، اما راه خود را ادامه می‌دهد.

عده‌ای نگاهشان به شورای نگهبان به واسطه کشمکش‌های درونی خودشان است و به واسطه دوری و نزدیکی شان به شورای نگهبان درباره این نهاد قضاوت می‌کنند و این غلط است شورای نگهبان بر اساس اصول اولیه شرع و قانون عمل می‌کند. از اسم شورای نگهبان پیداست که این شورا وظیفه نگهبانی و حفاظت دارد، اما عده‌ای می‌گویند شما چشمتان را ببندید تا ما رد شویم. شما چشمانتان را ببندید تا ما تحریف و تخریب کنیم.

وی تاکید کرد: چشم‌های شورای نگهبان هرگز خسته و بسته نمی‌شود. قاطعانه و آگاهانه به شرع و قانون عمل می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی مسئولان در فرمایشات امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: از شهید چمران سوال کردند برای یک مسئول تقوا بهتر است یا تخصص و آقای چمران گفتند البته که تقوا بهتر است. اما کسی که تخصص ندارد و مسئولیتی را بپذیرد تقوا ندارد. یعنی کسی که می‌خواهد در نظام اسلامی مدیریت بگیرد یا پیشنهاد مدیریتی را قبول کند باید تقوا و تخصص داشته باشد. طبق نظر مقام معظم رهبری و امام ره کسانی باید در جمهوری اسلامی مسئولیت بگیرند که هدف‌ها را بفهمند. یعنی افق آینده نظام جمهوری اسلامی را درک کنند و راه‌ها را خوب تشخیص دهند و خوب تصمیم بگیرند خوب اقدام کنند و این باید به صورت طبیعی و ایستایی ایجاد شود. در حالت سکون هیچ تکاملی برای بشر ایجاد نمی‌شود.

منشوری تأکید کرد: درست یا نادرست بودن این مدیریت در رفتار‌ها و کلام ها، عملکرد‌ها و تئوری‌ها و نظریه‌ها متجلی می‌شود. آقا می‌فرمایند آن‌ها که تعیین کننده هستند و راه را مشخص می‌کنند و خط دهنده هستند باید روحیه انقلابی و اسلامی عمیق داشته باشند و در مقابل تهاجمات محکم باشند و محکم بایستند. آقا به کسانی که مدیریت‌ها را می‌پذیرند سفارش می‌کنند به فکر جامعه سازی اسلامی باشید. اگر جامعه را بسازید خودتان هم تامین خواهید شد، ولی اگر به فکر تامین خود باشید یک جامعه ناسازگار ایجاد خواهید کرد که خودتان هم در این جامعه خواهید سوخت.

وی ادامه داد گرفتاری امروز جامعه ما بی تصمیمی، بد تصمیمی، تصمیم گیری‌های غلط و با تأخیر است. یکی از مشکلات امروز ما تحصیل کردگان خارج از کشور هستند که خود را نساخته اند و تفکر لیبرالیستی موجود در جامعه از همین افراد است. عزل قائم مقام امام توسط ایشان هم به دلیل خطر نفوذ تفکر لیبرالیستی در سطح مسئولان کشور بود و همین خطر باعث شد که امام  رحمت الله علیه انقلابی عمل کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام سال ۶۷ همان امام سال ۵۷ است گفت: امام سال ۶۷ به مراتب انقلابی‌تر از امام سال ۵۷ است و انقلاب مانند قله‌های پی در پی‌ای است که وقتی شما یک قله را فتح می‌کنید قله دیگر را می‌بینید که باید به فکر فتح آن باشید؛ بنابراین انقلاب در جریان است و ادامه دارد این طور نیست که انقلاب اسلامی تمام شده باشد بلکه باید مسیر خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به انتخابات پیشروی ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار کرد من و شما باید توجه کنیم
که مسئولیت اجرایی کشور را می‌خواهیم به دست چه کسانی بدهیم. مقام معظم رهبری میفرمایند راه علاج مشکلات کشور این است که درد‌های مزمنی که دشمن به آن امید بسته است را درمان کنیم و این راه با رای دادن به دست می‌آید. روزی امید دشمن به کردستان و خوزستان بود و جنگ را بر ما تحمیل کردند و روز دیگر امید آن‌ها به فتنه‌های داخلی و سپس به حضور داعش در منطقه و گنبد آهنین شان بود. امروز همه این امید‌های دشمن از بین رفته است، اما امروز امیدشان به صندوق‌های آرای خالی در جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تاکید کرد اگر امروز جمهوری اسلامی توانسته است توانمندی موشکی خود را تقویت و تثبیت کند بدانید که سوخت آفندی و پدافندی این موشک‌ها آرای شما در انتخابات است. اگر بی‌تفاوت باشیم و به سرنوشت خود اهمیت ندهیم دشمن غالب خواهد شد و نقشه‌ها و طرح‌های خود را اجرایی خواهد.

منشوری گفت: دانشگاهیان فرهنگیان پژوهشگران وهمه ما باید شعارمان این باشد من هم یک سلیمانی هستم. من برای انتقام خون شهید سلیمانی رای می‌دهم. من به نیابت از دست بریده خونین  حاج قاسم انگشت خود را برای رای دادن رنگی می‌کنم. در خاتمه معاون هماهنگ کننده سپاه از مردم و نمازگزاران خواست پای صندوق‌های آرا حاضر شوند تا دشمنان این مرز و بوم را مایوس کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات