خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوروزی گفت: امروز عرصه انتخابات، عرصه پاسخ به دشمنان است لذا هم در انتخاب اصلح و هم حضور حداکثری لبیک گوی مقام معظم رهبری باشیم.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۶۳
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست بصیرتی با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج قزوین و خانواده بزرگ اوقاف در امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام رضا نوروزی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم با اشاره به اهمیت انتخابات و پیام شهدا بیان کرد: وصیت همه شهدا، امام(ره) و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی، به حضور حداکثری در انتخابات است و در همین راستا امام راحل فرمودند؛ نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد.

وی گفت: حضور همه ما در عرصه انتخابات حتمی است اما علاوه بر آن باید ضمن پاسخگویی چهره به چهره به مردم امکان حضور حداکثری را حتی برای افرادی که شبهه افکنی می کنند را فراهم نماییم.

معاون فرهنگی اوقاف استان عنوان کرد: باید در انتخاب خود با بصیرت و حضور حداکثری شرکت نماییم. متاسفانه گاهی حرف های که از دهان برخی کاندیداها بیان می شود همان حرف هایی هست که در رسانه های بیگانه و معاند و دشمنان نظام مطرح می شود.

حجت الاسلام نوروزی عنوان کرد: امروز عرصه انتخابات، عرصه پاسخ به دشمنان است لذا هم در انتخاب اصلح و هم حضور حداکثری لبیک گوی مقام معظم رهبری باشیم.

وی گفت: برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید با تمام توان ولو با تبلیغ چهره به چهره تلاش کنیم و عرصه انتخابات را خالی نگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها