خبرهای داغ:
به همت بسیج حوزه علمیه ملاصادق (ره) برگزار می‌شود
به همت حوزه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی (ره) بمدت دوازده روز تا روز انتخابات، ویژه برنامه‌هایی با عنوان ستاد مردمی جهت حضور حداکثری در انتخابات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۲۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم؛ به همت حوزه علمیه حاج ملاصادق مجتهد قمی (ره) به مدت دوازده روز تا روز ۲۸ خرداد ماه ویژه برنامه‌هایی با عنوان ستاد مردمی جهت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای برگزار می‌شود.

رمضانی مسئول کل این ستاد در گفت وگو با خبرنگار بسیج گفت: در این ستاد به صورت روزانه با حضور بیش از ۴۰ نفر از طلاب بسیجی این حوزه علمیه، برنامه‌هایی با رویکرد جذب حداکثری مردم پای صندوق‌های رای صورت می‌گیرد.

وی افزود: این ستاد با سازماندهی شش معاونت آموزش، عملیات، پشتیبانی، تبلیغات، فضای مجازی و ایستگاه مردمی شکل گرفته و در حال توسعه و اجرا می‌باشد.

رمضانی ادامه داد: برنامه‌های اصلی این ستاد مردمی، تبلیغ و گفت: وگوی چهره به چهره با مردم در مناطق شلوغ و پرتردد شهر، تریبون آزاد، فلش ماب، شابلون زنی، پخش مستند و کلیپ، پخش نامه حاج قاسم سلیمانی در بین مردم، اجرای طرح جذاب هدیه صندوق رای ساخته شده توسط طلاب به مردم و... می‌باشد.

رمضانی در پایان ضمن عرض خدا قوت به همه کسانی که در این زمینه و گوش به فرمان رهبری فعالیت میکنند؛ اضافه کرد: امروز وظیفه مهم جذب و شرکت مردم پای صندوق‌های رای و روشنگری مردم برای انتخاب فرد اصلح است.

گفته می‌شود این برنامه‌ها با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها