خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف بیش از ۲۷ تن گندم خارج از شبکه توزیع در بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۷  تن و ۳۰۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۵۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
کشف بیش از ۲۷ تن گندم خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شده و با هماهنگی قضائی آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۷ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع که از استان‌های غربی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

*توقیف بیش از یک هزار قطعه مرغ فاقد مجوز بهداشتی در بهار

وی ادامه داد: همچنین ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۴۳۵ قطعه مرغ غیر بهداشتی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و در بررسی‌ها مشخص شد راننده خودرو هیچگونه مدراک و مجوز قانونی برای انتقال این محموله ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار عنوان کرد: به منظور سلامت جامعه حمل و توزیع این گونه محموله‌ها باید با مجوز قانونی باشد.

*توقیف ۲۱ تن قیر قاچاق در شهرستان بهار

وی گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار قیر نیز که در قالب بشکه بارگیری شده بود مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۱ تن قیر قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع، حاوی ۱۱۰ بشکه که ارزش آن توسط کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه این محموله از استان‌های مرزی غرب کشور بارگیری و به قصد انتقال به استان‌های جنوبی حمل می‌شد، بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات