خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره با حواشی اخیر مربوط به واکسیناسیون گفت: مردم بدون توجه به شایعات، با خیال راحت واکسن کرونا رو تزریق کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۱۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

دکتر شکرالله سلمان‌زاده افزود: در حال حاضر چیزی حدود ۲۰ هزار دوز واکسن در منطقه جنوب غرب خوزستان و در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به گروه‌های هدف تعیین‌شده تزریق شده است.
او ادامه داد: برای هیچکدام از گروه‌های سنی تعیین‌شده برای منطقه جنوب غرب خوزستان کمبود واکسن نداریم و کسانی که دوز اول را تزریق کرده‌اند به هیچ عنوان نگران تزریق دوز دوم نباشند و از این بابت نیز مشکلی وجود ندارد و هر فردی هر نوع واکسنی تزریق کرده باشد دوز دوم را نیز برای وی نگه داشته‌ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به این مهم که افرادی که داری تب هستند واکسن نزنند، گفت: عارضه خاصی بعد از تزریق واکسن وجود ندارد و فردی که به کرونا نیز مبتلا شده باشد یک ماه بعد از ابتلا، شرایط تزریق واکسن را خواهد داشت.
دکتر سلمان‌زاده، تصریح کرد: منتظر هستیم که بلافاصله بعد از تایید واکسن ایرانی و توزیع آن، تزریقش در منطقه ما نیز آغاز شود.
وی افزود: کماکان از افراد بالای ۷۰ سال تقاضا می‌کنیم برای تزریق واکسن مراجعه کنند و با خیال راحت و بدون مشکل واکسن خود را دریافت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تکذیب جدی شایعه‌های مربوط به خاصیت مغناطیسی واکسن‌های کرونا گفت: همانطور که گفته شد حدود ۲۰ هزار دوز واکسن در منطقه ما تزریق شده و برای هیچکدام از افراد دریافت‌کننده عارضه خاصی بوجود نیامده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها