خبرهای داغ:

ویژه برنامه تقدیر از منتخبین برنامه های دانش آموزی در شهرستان سرخه برگزار شد

ویژه برنامه تقدیر از منتخبین برنامه های دانش آموزی در زمینه پویش ها و چالش ها در سالن امام خمینی شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۱۷۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ مراسم تقدیر از منتخبین برنامه های دانش آموزی اعم از برندگان پویش ها،چالش ها و غیره با حضور دانش آموزان و اولیاء، مربیان طرح امیدان، سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و جمعی دیگر از مسولین شهرستانی به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

در این مراسم سرگرد ادهم فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اهمیت برگزاری پویش ها و چالش ها در سطح مدارس شهرستان به منظور بروز استعدادها و نبوغ دانش آموزی، خواستار شناسایی این گونه ظرفیت ها جهت استفاده در برنامه های بسیج دانش آموزی شد.

وی همچنین بر حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای تاکید داشته و خواستار دعوت مردم به صورت چهره به چهره شد تا با انتخاب اصلح و درست بتوان آینده کشور را تضمین کرد.

در ادامه گلعلی زاده معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: دانش آموزانی که در مسابقات گوناگون حضور دارند، رابطه معناداری با تحصیلات آنان دارد.

وی با اشاره به رابطه تربیت دینی فرزندان با سلامت روان، خواستار ایجاد بازی ها و سرگرمی های مناسب و مطلوب برای دانش آموزان توسط والدین آنان شد.

 در پایان حسن فیض فرمانده حوزه ولایت شهرستان نحوه برگزاری برنامه های اجرایی دانش آموزی را توضیح داده و از برگزیدگان دانش آموزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها