خبرهای داغ:

مسئول بسیج ورزشکاران کشور از بسیج ورزشکاران ناحیه سرخه بازدید کرد

مهدی میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران کشور با حضور در سپاه ناحیه سرخه از بسیج ورزشکاران بازدید کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۶۰۹
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف آگاهی از نحوه انجام فعالیت های ورزشی توسط سپاه ناحیه سرخه و چگونگی برنامه ریزی های انجام شده در این حوزه مهدی میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران کشور با حضور در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با مسولین این امر گفتگو کرد.

گفتنی است سعید نوروزی عجم مسئول بسیج ورزشکاران سپاه استان سمنان نیز در این برنامه حضور داشت.

در این جلسه مهدی میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران کشور اظهار کرد: ورزش ما به مدیران جهادی نیاز دارد. ما باید در ورزش پهلوان پروری را توسعه دهیم و در حفظ منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی در ورزش کارهای موثرو شایسته انجام دهیم.

وی افزود: تشکیل شورای کانون بسیج ورزشکاران از اقدامات مهمی است که باید انجام گیرد تا از طریق آن ورزشکاران بتوانند بسیاری مسائل و مشکلات پیش روی در حوزه ورزش را حل نمایند.

مسئول بسیج ورزشکاران کشور در ادامه اضافه کرد: ارتباط موثر با هیئت های ورزشی در سطح شهرستان برقرار شود تا از این طریق بتواند در طول سال با همراهی آن ها بسیاری مسابقات و برنامه های ورزشی را اجرا کرد.

میرجلیلی بر انجام برنامه ریزی جهت حضور ورزشکاران  شهرستان در برنامه های مناسبتی و سیاسی و تربیت و تعالی مربیان ورزشی تاکید کرد.

وی در خاتمه گفت: جلسه مشترک بین اداره ورزش، هیئت های ورزشی، ناحیه و بسیج ورزشکاران در سطح شهرستان برگزار شود تا بتوان به مشکلات موجود در حوزه ورزش شهرستان و اجرای بهتر برنامه های ورزشی رسیدگی و شرایط خوب و مناسبی را جهت انجام فعالیت های مختلف ورزشی برای ورزش کاران و ورزش دوستان در رده های مختلف سنی فراهم آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار