با هدف تقویت فرهنگ ورزش مسابقات متنوع ورزشی در رده های مختلف سنی در روستای مومن آباد سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۷۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ ورزش و انجام فعالیت های بدنی در رده های مختلف سنی نشاط و شادابی را به ارمغان می آورد. با هدف تقویت سلامت روح و روان در بسیجیان و علاقمندان به ورزش ویژه برنامه های مختلف ورزشی فوتسال، بازی های بومی محلی، حلقه زنی، طناب کشی و پیاده روی در روستای مومن آباد در سرخه برگزار شد.

در این برنامه پیاده روی بانوان و ورزشکاران، مسابقه دو میدانی دو سرعت ویژه ورزشکاران نونهال، مسابقه فوتسال در رده جوانان، حلقه زنی ورزشکاران نوجوان، طناب زنی ورزشکاران در رده نوجوانان و اجرای بازی بومی محلی شاه ویجه  و طناب کشی به همت ورزشکاران نونهال مومن آباد با همکاری طیبه مومن آبادی نماینده ورزش بانوان و مومن آبادی فرمانده پایگاه بسیج خواهران فاطمه بنت اسد (س)روستای مومن آباد در سالن ورزشی این روستا انجام شد.

همچنین مسابقات فوتسال چهار جانبه در رده نونهالان بین تیم های شهید مجید مومن آبادی،علمدار،شهید سردار سلیمانی و تیم شهید حججی و قهرمانی تیم شهید مجید مومن آبادی برگزار شد که در پایان به تیم قهرمان شهید مجید مومن آبادی با حضور اعضای شورای اسلامی، دهیار، نماینده ورزش بانوان و فرماندهی پایگاه بسیج خواهران فاطمه بنت اسد مومن آباد با اهدای جوایزی قدردانی شد.

گفتنی است این مسابقات با استقبال خوب بسیجیان و ورزش دوستان همراه شد و در پایان از نفرات برتر به رسم یادبود قدردانی به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها