فرماندار زنجان در گفت وگو با "بسیج":

آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورای شهر و روستا از امروز

زنجان -فرماندار زنجان گفت :تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا از امروز در استان زنجان همزمان با سایر نقاط کشور آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۳۰
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
رضا عسگری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در زنجان، اظهار داشت:طبق برنامه ریزی انجام گرفته انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 
آغاز تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورای شهر و روستا از امروز

وی با بیان اینکه مدت زمان فعالیت تبلیغات انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر زنجان، از بامداد ۲۰ خرداد جاری شروع و تا ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۷ خردادماه به مدت هفت روز ادامه دارد، بیان کرد: کاندیدا‌ها می‌توانند در مدت تعیین شده تبلیغات خود انجام دهند.

فرماندار زنجان با اشاره به وضعیت کرونایی حاکم برکشور، عنوان کرد: مجموعه آیین‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی به ستاد تبلیغات کاندیدا‌ها ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه برای تبلیغات نمایندگان تمهیداتی صورت گرفته است، تصریح کرد: هر کاندید میتواند در هر منطقه شهری یک ستاد راه اندازی کند و طبیعتاً ازدحام در ستاد‌ها نخواهیم داشت.

عسگری با اشاره به وضعیت کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اذعان کرد: مراسم تبلیغات تجمعی، سخنرانی و کارناوال‌های تبلیغاتی برگزار نخواهد شد و انتظار داریم داوطلبان با توجه به ضوابط، آیین نامه‌ها و همچنین جلسات توجیهی که با مجموع کاندیدا‌ها برگزار شده است در چهارچوب قانون برنامه‌های خود را تنظیم کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از فضای عمومی شهر برای تبلیغات عمومی و همچنین ستاد‌های انتخاباتی معطوف به برنامه ریزی و سازماندهی نیرو‌ها برای تبلیغات در فضای مجازی وفضای عمومی است، افزود:شهرداری محل‌هایی برای تبلیغات در سطح شهر تعیین کرده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، پشتیبانی و انتظامی در شعب اخذ رأی است، بیان داشت: ۲۰ هزار ساعت دوره‌ی آموزشی برای نمایندگان فرماندار، کاربر‌های دستگاه‌های الکترونیکی مبنی بر اینکه انتخابات در شهر زنجان به صورت الکترونیکی خواهد بود آموزش‌های لازم داده شده و هفته آینده این آموزش‌ها به طور مستمر و فشرده برگزار خواهد شد.


عسگری در پایان با بیان اینکه برای شهروندان دوره‌ی آموزشی انتخابات الکترونیکی در نظر داریم، اظهار کرد: بخشی از این آموزش‌ها توسط صدا و سیما در حال پخش است و هفته آینده در مجتمع‌های آموزشی و مراکز جمعیتی شهر آموزش انتخابات الکترونیکی برگزار می‌شود.
ارسال نظرات