با این انتخاب باید انقلابمان را از خس و خاشاک‌های غربگرا پاک کنیم

خاش-نهضت روشنگری در اداره جهاد کشاورزی شهرستان خاش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۰۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش، نهضت روشنگری با موضوع انتخابات ۱۴۰۰ و انتخاب فرد اصلح در اداره جهاد کشاورزی شهرستان با حضور کارکنان این اداره و سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه خاش احمد محرابیان برگزارشد.

سرهنگ احمد محرابیان معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش گفت:انتخابات نزدیک است و از شئون عاقبت بخیری این است که امروز پشت سر رهبر انقلاب باشیم و دراین انتخابات شرکت کنیم و باید با این انتخابات انقلابمان را از خس و خاشاک‌های غربگرا پاک کنیم و یک انقلاب دیگر در این انقلابی که هستیم به وجود بیاوریم همانگونه که رهبر عزیزمان می‌خواهد.


معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش بیان داشت:امید است در انتخابات پیش رو مردم عزیزمان با انتخاب اصلح و آگاهانه و منطبق بر اندیشه‌های راهبردی و حکیمانه امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ریئس جمهوری متدین، انقلابی، کارآمد، توانا، پرکار، هوشمند، دشمن شناس، دشمن ستیز، مردم و مقاوم انتخاب کنند.

وی در پایان اظهار کرد:اگر با چشمان باز و آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنیم تکلیف خودرا درست انجام نداده ایم، اصل شرکت در انتخابات، انجام یک واجب است.
ارسال نظرات