خبرهای داغ:
تبریز- شهید مجید جباری شهیر در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: ماهی وقتی در آب است، قدر آب را نمی‌داند ما هم که در متن این انقلاب هستیم، زیاد درک نمی‌کنیم که این انقلاب چه کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۲۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تاریخ سرزمین ایران همواره شاهد رشادت‌های مردان و زنانی است که تا پای جان، بر آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستادگی کردند. در این میان، مردان و زنان خطه آذربایجان نیز هم در دوران نهضت انقلاب اسلامی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های زیادی آفریدند و نام بسیاری از آن‌ها مانند شهید «مهدی باکری» در تاریخ ایران جاودانه شد.

«مجید جباری شهیر» نیز یکی از خبرنگاران دلیر آذربایجانی است که سال ۱۳۳۹ در تبریز دیده به جهان گشود و بعد از پیروزی انقلاب همچون بسیاری از هم نسلی‌هایش رهسپار جبهه‌های نبرد شد و پس از رشادت‌های فراوان، سرانجام سال ۱۳۶۴ هنگام ضبط وقایع عملیات در جبهه‌های جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «مجید جباری شهیر»:

همیشه به انقلاب خوش‌بین باشید که این انقلاب خاری است در چشم دشمنان کور دل. ماهی وقتی در آب است، قدر آب را نمی‌داند؛ اما وقتی بیرون آمد، آن‌وقت قدر آب را می‌داند و ما هم که در متن این انقلاب هستیم، زیاد درک نمی‌کنیم که این انقلاب چه کرده است. از مردم مظلوم فلسطین و لبنان باید پرسید، چون هنوز هم در تلاش به وجود آوردن چنین حکومتی هستند.

من به عنوان یکی از فرزندان این امت توصیه می‌کنم که بیشتر مقید به احکام اسلام باشید که مایه نجات همه‌ مظلومین عالم است. جنگ بر علیه کفار را ادامه دهید تا به فرموده قرآن کریم، فتنه رفع گردد.

برادرانم! قوی‌دل باشید، ازخدمت به اسلام خسته نشوید، همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید و در راه اسلام جهاد مرا پیشه کنید. به مادرم دلداری دهید که زیاد ناراحت نباشد. برادران، روزگار بین انسان‌ها جدایی می‌اندازد، اما بدانید که روحم همیشه با شماست.

ارسال نظرات