خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان عنوان کرد

حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده اقتدار، عظمت و بصیرت ملی/ برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی»

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه حضور حداکثری در تعیین سرنوشت کشور نشان دهنده اقتدار، عظمت و بصیرت ملی است، گفت: مشارکت در انتخابات فرصتی برای ورود تفکرات جدید به ساختار اجرایی کشور است.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۴۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
حضور حداکثری در انتخابات نشان دهنده اقتدار، عظمت و بصیرت ملی/ برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» در همدانناصر قوامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه، به توطئه دشمنان نظام در تضعیف نظام مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف و حساس پرداخت و اظهار کرد: دشمنان نظام این نوع مردم سالاری را رقیب جدی خود در دنیا  تلقی می‌کنند.

وی افزود: باید برای مقابله با این توطئه، در انتخابات ۱۴۰۰ که یک رزمایش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بزرگی در تاریخ نظام  سیاسی کشور است، این مردم سالاری را پویاتر و قوی‌تر از گذشته رقم بزنیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در عصر معاصر مردم سالاری دینی به معنا واقعی کلمه در جمهوری اسلامی نمود پیدا کرده است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی این نوع مردم سالاری زینت صندوق آرا نبوده و نیست بلکه مردم در انتخاب مسئولین اجرایی کشور به صورت مستقیم و آزادانه نقش دارند.

وی بالا بردن ضریب امنیتی کشور را از نتایج  و پیامد‌های  حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات دانست و عنوان کرد: این مسئله حکایت از پیوند عمیق امت با نظام دارد و قدرت بازدارندگی کشور در برابر توطئه‌های دشمنان را بالا می‌برد.

قوامی در تشریح دیگر پیامد‌های حضور حداکثری در انتخابات به قضاوت ناظران بین المللی از حضور و پشتیبانی مردم در انتخابات اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه قضاوت ناظران بین المللی به میزان حضور و مشارکت مردم درانتخابات بستگی دارد، چنانچه مشارکت افزایش و حضور حماسی رقم بخورد همین مسئله بسیاری از مشکلات بین‌المللی را حل خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت و حضور حداکثری در تعیین سرنوشت کشور نشان دهنده اقتدار، عظمت و بصیرت ملی است، تصریح کرد: مشارکت در انتخابات کشور فرصتی برای ورود تفکرات جدید به ساختار اجرایی کشور است تا طیف و جریان جدید با تفکرات جدید، راهکار‌های جدید برای حل مشکلات کشور داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان ابراز داشت: هر اندازه میزان مشارکت افزایش یابد به طور قطع جریان فکری که روی کار می‌آید با انگیزه و انسجام بیشتر برای حل مشکلات کشور تلاش خواهد کرد.

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» با موضوع هر رأی یک حماسه در استان همدان خبر داد و بیان کرد: این جشنواره به همت سازمان بسیج رسانه استان همدان به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای تحقق مشارکت حداکثری با تمرکز بر انتخاب آگاهانه و اصلح برگزار می‌شود.

قوامی با بیان اینکه جشنواره در دو بخش رسانه و شهروندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش رسانه و خبرگزاری‌ها افراد می‌توانند آثار خود در قالب خبر، مصاحبه، مقاله، یادداشت، گزارش، تیتر، عکاسی و موشن‌گرافی و در بخش شهروندان در قالب موشن، عکس، کلیپ، نقاشی، گزارش خانگی، فضاسازی و ماشین‌نویسی از طریق سایت abozarhmd.ir  ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۲۸ خرداد ماه است، یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشر می‌توانند به وب سایت abozarhmd.ir مراجعه و یا با شماره ۰۸۱۳۸۲۱۴۸۹۳ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات