خبرهای داغ:
حجم بار پیش‌بینی شده در فاز اول کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک بیش از ۲ میلیون تن به ۲ روش ریلی و حمل نقل جاده‌ای در سال است.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک در ۲ فاز با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیون یورویی در دست احداث است گفت:: با راه‌اندازی این کارخانه، یک هزار فرصت شغلی به صورت مستقیم و چهار هزار فرصت شغلی به صورت غیرمستقیم ایجاد می‌شود.
 
پیمان جهانگیری در نشست بررسی طرح احداث خط راه‌آهن برای مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک برای حمل بار افزود: عملیات ساخت کارخانه بزرگ فولاد این شهرستان در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ در زمینی به مساحت ۹۲ هکتار آغاز شد و تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت:: حجم بار پیش‌بینی شده در فاز اول کارخانه فولاد زاگرس اندیمشک بیش از ۲ میلیون تن به ۲ روش ریلی و حمل نقل جاده‌ای در سال است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت:: در جهت اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و برای کاهش تصادفات جاده‌ای، مشکلات زیست محیطی، حمل آسان بار و صرفه‌جویی در مصرف انرژی طرح احداث خط راه‌آهن برای مجتمع فولاد زاگرس اندیمشک مورد مطالعه قرار گرفته و در دست بررسی جهت احداث است.

فریدون حسنوند با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در اندیمشک افزود: اندیمشک یک شهر استراتژیک است که تمام زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در آن مهیا شده و مسئولان هم از سرمایه‌گذاران حمایت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها