فامنین- امام جمعه و رئیس مجمع بسیج شهرستان فامنین در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۳۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

بیانیه امام جمعه فامنین در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلحبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام رضا مصباح امام جمعه و رئیس مجمع بسیج شهرستان فامنین در خصوص حضور حداکثری و انتخاب اصلح بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلابیون، مردم ولایتمدار، شهیدپرور باعزت و غرور

همه ما خوب می‌دانیم كه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت دینی و انقلابی نظام و موقعیت و شرایط حساس ایران در سطح جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتخابات در جمهوری اسلامی ایران به عنوان یك حماسه و حركت بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در مسیر انقلاب بوده و حضور در انتخابات باید آگاهانه و با شناخت باشد.

به نقل از امیرمؤمنان(ع)، هیچ حركتی نیست مگر اینكه در آن حركت نیاز به شناخت است، بنابراین انسان برای انجام هر كاری باید با شناخت و با آگاهی باشد.

عزیزان، انقلاب ازآن شماست، از شماست، برخاسته از شماست، امانت امام و شهداست و این ناموس ماست و حفظ آن از واجبات و برخاسته از غیرت ماست.

حضور همه جانبه و گسترده مردم در صحنه انتخابات بیانگر درك بالا، شعور سیاسی و نشانه مسؤولیت مردم در قبال امور جامعه است.

حضور حداكثری سبب تقویت نظام و دولت و عقب نشینی دشمن خواهد شد و اگر این حضور كمرنگ باشد، دشمن به تصور دلسرد بودن مردم از نظام، فشارهای خود را مضاعف خواهد كرد و به دنبال گرفتن امتیاز خواهد بود، اما حضور همگانی مردم در صحنه انتخابات سبب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

پس با امید بالا و نشاط و شور، غیرت انقلابی به پاخیزیم و بار دیگر از کیان ایمانی، دینی، ولایی، انقلابی و ایران اسلامی دفاع در راستای لبیک به امام عزیزمان برای مایوس کردن دشمن و داشتن ایران آباد به پا خیزیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات