دفاع فرمانده سابق ارتش اسرائیل از برجام

گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، طی سخنرانی در کالج نتانیا ضمن حمایت از احیای توافق برجام گفت:وجود این توافق باعث می‌شود که ارتش اسرائیل بتواند منابع خود را به دیگر مشکلات امنیتی ضروری اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۹۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، گادی آیزنکوت رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، طی سخنرانی در کالج نتانیا ضمن حمایت از احیای توافق برجام گفت:وجود این توافق باعث می‌شود که ارتش اسرائیل بتواند منابع خود را به دیگر مشکلات امنیتی ضروری اختصاص دهد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وی مدعی شد: «اسرائیل همواره باید نگران ابعاد ایران اتمی باشد و لازم است به صرف کردن انرژی گزاف برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب اتم ادامه دهد.»

براساس این گزارش، آیزنکوت که در زمان حضور خود در ستاد کل ارتش این رژیم، یکی از حامیان توافق هسته‌ای ایران بود، گفت: «آن (توافق) به ما اجازه داد که میزان زیادی از منابع خود را به دیگر چیزها اختصاص دهیم؛ تهدیدهای میدانی، توسعه چشمگیر روابط با متحدان، شروع کارزار علیه استقرار نظامی ایران. توافق به ما اجازه داد منابع اصلی را برای حل پاره‌ای از مشکلات امنیتی در مرزهای اسرائیل اختصاص دهیم.

ارسال نظرات