سرهنگ نجفی گفت: به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه های متولی تاکنون بیش از ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار «نعمت الله نجفی» فرمانده سپاه ناحیه فراهان امروز (شنبه) در آیین سرکشی فرمانده سپاه روح الله از رزمایش"جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری" و افتتاح پروژه های شهرستان فراهان اظهار کرد: یکی از مهمترین نعماتی که خداوند به واسطه تفکر حضرت امام(ره) در انقلاب جاری کرده روحیه جهاد و از خود گذشتگی است و امروز جوانان زیادی در قالب جهادگران بسیجی به مردم و ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می کنند.

نجفی گفت: گروه های جهادی علاوه بر اینکه منشا خدمات در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی هستند رسالت ترویج و گسترش فرهنگ و روحیه جهادی را انجام می دهند و در این راستا موفق عمل کرده اند.

وی ادامه داد: در سطح شهرستان فراهان بیش از ۶۲ گروه جهادی فعال از اقشار مختلف و با تخصص های متنوع وجود دارد که هم اکنون در رزمایش جهاد امیدآفرینی و مشارکت حداکثری در سطح شهرستان خدمات مختلفی ارائه می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان گفت: به همت جهادگران بسیجی و مشارکت دستگاه های متولی تاکنون بیش از ۴۵ واحد مسکونی تحویل ولی نعمتان انقلاب اسلامی شده و همچنین ۲۰ واحد مسکونی نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

نجفی گفت: در راستای کمک به ازدواج جوانان بیش از ۱۲۰ سری جهیزیه توزیع شده که کلیه لوازم تهیه شده از کالای ایرانی و با کیفیت بوده و تلاش داریم اینگونه اقدامات برای تسهیل ازدواج جوانان ادامه دار باشد.

وی افزود: در راستای کاهش آسیب های بیماری کرونا فراهان اقدامات خوبی از قبیل توزیع ۶۰۰ بسته لوازم التحریر، ۱۷ هزار بسته معیشتی و سایر اقدامات دیگر انجام شده که نهضت کمک مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت و کمک به واکسیناسیون در قالب طرح شهید سلیمانی با قوت دنبال می شود.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال پایدار با رویکرد هدایت و توانمندی متقاضیان درصدد تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی هستیم که بیش از ۵۱ صندوق قرض الحسنه راه اندازی شده که به شکل مردمی و مسجد محور فعالیت می کند.

نجفی بیان کرد: مهمترین رویکرد بسیج سازندگی در حوزه پروژه های عمرانی، آب شرب و کشاورزی و ایجاد اشتغال است که در قالب های کانال کشی کشاورزی، لایروبی قنوات، لایروبی رودآبها، لوله گذاری زمین های کشاورزی، ساخت استخر ذخیره آب، انتقال آب شرب و سایر موارد است که جهادگران بسیجی با مشارکت مردم روستا و خیرین اقدامات را انجام می دهند.

وی بیان کرد: لایه روبی ۲ قنات، احداث ۲ مسجد وحسینیه، ۴ مسیل کانال کشی بتنی از جمله اقدامات مهم در طی یک سال گذشته در شهرستان فراهان است.

فرمانده سپاه ناحیه فراهان خاطرنشان کرد: امروز در راستای رزمایش "جهاد امید آفرینی و مشارکت حداکثری" که توسط جهادگران بسیجی در حال انجام است و به برکت سفر فرمانده محترم سپاه روح الله برنامه ها و پروژه های مختلفی انجام شد که منشا خدمات و برکات زیادی برای مردم شهرستان و به ویژه در روستاها خواهد داشت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، غبار روبی مزار مطهر شهدا، اهدای ۷ سری جهیزیه به ولی نعمتان، افتتاح مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب شرب روستاهای فشک و چافر، افتتاح ۲ واحد مسکونی ولی نعمتان، بهره برداری از کانال کشی آب کشاورزی، افتتاح نمایشگاه محصولات صندوق های قرض الحسنه، نشست بصیرتی با موضوع حماسه حضور و حضور در جمع جهادگران و مسئولین گروه های جهادی از جمله برنامه های مهم امروز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات