خبرهای داغ:
شاهرود_محفل روایتگری شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود در گلزار شهدا این شهر برگزار و بر تداوم راه شهدا با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۶۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
تداوم راه شهدا با حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، محفل روایتگری شهدا و ایثارگران شهرستان شاهرود در گلزار شهدا این شهر برگزار شد.
در این مراسم که باحضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا و ایثارگران برپا شد، حسین رضوانی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در سخنانی با تاکید بر اینکه رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس از انجام تکالیف واجب شرعی و ملی خود غافل نمی‌شدند، اظهار کرد: در عملیات‌ها رزمندگان ما از نماز غافل نمی‌شدند در اوج درگیری و آتش شدید دشمن تکلیف خود را انجام می‌دادند.
وی افزود: در وصیت نامه شهدا می‌خوانیم که از ما خواستند بعد از ما حضور در صحنه خود را حفظ کنید و این بدان معناست که همگان باید در صحنه‌های مختلف انقلاب سفارش شهدا را در حضور فعال و مثبت توجه کنند.
مسئول کانون بسیج پیشکسوتان شاهرود خاطر نشان کرد: یکی از این صحنه ها، انتخابات است و انتخابات حساسی را پیش رو داریم و شرکت حداکثری در انتخابات ادامه راه شهداست.
وی ادامه داد: حضور در صحنه انجام توصیه شهدا به ماست و تبلیغات سو دشمنان نباید جلوی این مهم را بگیرد و باید تلاش کنیم با رفتار و اعمال و تشویق دیگران حضور در صحنه حساس انقلاب داشته و با انتخاب درست و اصلح بتوانیم درست عمل کنیم.
رضوانی با اشاره به اینکه شهدا یکی از شاخص هایشان این بود که تا پای جان تلاش می‌کردند و از پای نمی‌نشستند، افزود: این تفکر جهادی و انقلابی نیاز امروز جامعه است و باید در این مسیر دولت آینده را هدایت کنیم.
وی با بیان خاطراتی از شهدای دوران دفاع مقدس یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان شاهرود نیز در این مراسم در سخنانی بر توجه به انتخابات پیش رو و حساسیت‌های آن و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: این حضور دشمنان نظام اسلامی را ناامید و مایوس خواهد کرد و دوستان انقلاب را امیدوارتر به آینده می‌کند.
عباس اکبریان از راویان دفاع مقدس و مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نیز به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حضور رزمندگان در انتخابات پرداخت و بر تداوم راه شهدا با حضور در انتخابات تاکید کرد.
اجرای گروه سرود و مرثیه خوانی و تلاوت قرآن و ماشین نویسی با موضوع تداوم راه شهدا با حضور در انتخابات از دیگر برنامه‌های این محفل شهدایی بود.
این مراسم به همت انجمن راویان دفاع مقدس، هیات روایتگری شهدا، معاونت فرهنگی هنری سپاه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان شاهرود هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۸ در گلزار شهدا شاهرود برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها