خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: این استان مثل استان‌های دیگر در حال آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
رضا نجاتی صبح امروز یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای به آخرین روند اجرایی انتخابات در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: همه فرآیندهای انتخابات تا امروز به خوبی پیش رفته است و تعرفه‌ها نیز تحویل شهرستان‌ها داده شده‌اند و همه چیز برای برگزاری انتخابات آماده است.

وی افزود: در این هفته باقی‌مانده تا روز ۲۸ خردادماه، فرصت مروری بر کارهاست که فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و ستاد انتخابات استان در حال پیگیری هستند و رفته رفته استان خوزستان نیز همچون دیگر استان‌ها در حال آمادگی کامل برای برگزاری دو انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه است.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان به آغاز تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا و شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: در خصوص تبلیغات نامزدهای شورای شهر و روستا که از پنج‌شنبه آغاز شده است، داوطلبان حتماً با فرمانداری‌های شهرستان‌ها هماهنگی داشته باشند؛ همچنین در فضای بسته و شهرهای قرمز تأکید شده که تجمع بیش از ۱۵ نفر و در شهرهای نارنجی تجمع بیش از ۲۰ نفر و در شهرهای زرد تجمع بیش از ۳۰ نفر، ممنوع است.

وی به تشکیل ستاد رسیدگی به تخلفات در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: ستاد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در محل دادگستری دایر شده که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است؛ همچنین در شهرستان‌ها نیز دادستان‌ها پاسخگو هستند که ازاین‌رو انتظار می‌رود که داوطلبان شورای شهر و روستا همکاری لازم را با ستادهای انتخاباتی شهرستان‌ها و استان داشته باشند.

نجاتی گفت: روند انتخابات در استان خوزستان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده در شهرستان‌ها خوب است و در هفته باقی‌مانده تمام تلاش خود را خواهیم کرد که در ۲۸ خردادماه مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها