به برکت خون شهدا جامعه‌ای پویا و فعال داریم/تداوم راه شهدا با حضور در انتخابات

شاهرود_مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی ملت، جامعه‌ای آزاد و پویا داریم که اقشار مختلف با دیدگاه‌ها و رویکرد‌های متفاوت در آن فعالند.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۱۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
به برکت خون شهدا جامعه‌ای پویا و فعال داریم/تداوم راه شهدا با حضور در انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در یادواره شهدای روستای گرمن بخش بسطام شهرستان شاهرود با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: ملت شریف و بزرگوار ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند در بزنگاه‌های مهم نقشی اثرگذار در امتداد انقلاب اسلامی و رشد و پویایی آن داشته اند.
وی تصریح کرد: آزمون‌هایی مثل جنگ تحمیلی که صدام جنایتکار آن را به مردم تحمیل کرد یکی از صحنه‌های حضور ملت ایران و به زانو درآوردن دشمنان این آب و خاک بود علیرغم وجود بسیاری از مشکلات و تحریم‌ها ما بودیم که سربلند اذاین آزمون بیرون آمدیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ایثار و از خودگذشتگی ملت، جامعه‌ای آزاد و پویا داریم که اقشار مختلف با دیدگاه‌ها و رویکرد‌های متفاوت در آن در حال فعالیت اند.
وی افزود: متاسفانه در سال‌های پس از انقلاب طیفی از نیرو‌های سیاسی نیز شکل گرفتند که نان انقلاب را می‌خورند و سخنان باب میل دشمن را تکرار می‌کنند.
حسینی دیباجی گفت: این نوع تفکر در چند سال اخیر ضمن ایجاد خسارت در روابط داخلی و مناسبات خارجی باعث نوعی دلسردی در میان مردم نیز شده است متاسفانه شاهدیم همچنان عده‌ای بر این نوع تفکر اصرار دارند.
وی تصریح کرد: علیرغم وجود مشکلات عدیده که در چند سال اخیر از این تفکر شامل حال کشور شد مردم رشید ایران نیز رشد سیاسی بصیرتی یافته‌اند امروز ملت تشنه عدالتند و خوشبختانه هنوز نیرو‌هایی در کشور داریم که صدای مستضعفان و آزادی خواهان باشند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل روابط بین المللی ما بوده است که مردم در چند سال اخیر به وضوح شاهد عدم موفقیت دولت در ایجاد ارتباط سالم با دنیا بوده اند و این امر به این خاطر بوده است که عده‌ای نخواستند نقاط قوت و ظرفیت‌ها را بشناسند و همواره چشم به دست دشمن داشتند حتی آب خوردن مردم را نیز منوط به ایجاد ارتباط با خارج دانستند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در بسیاری از فرمایشات خود به وجود ظرفیت‌های عظیم در کشور اشاره داشتند که در صورت شناسایی و به کارگیری بسیاری از تحریم‌ها را بی اثر خواهد کرد امروز مردم به خوبی شرایط کشور و مسائل مربوط به آن را درک کردند و می‌فهمند که نمی‌توان به شعار تکیه کرد بلکه بایستی وارد میدان شد وبا قدرت و با استفاده از تمام امکانات داخلی و خارجی کار را پیش برد.
وی افزود: بایستی با تأمل در عملکرد نامزد‌ها دقت کنیم و ضمن شناسایی عملکرد آن‌ها تجربیات گذشته خودمان را نیز مد نظر قرار دهیم تاانتخابی درست داشته باشیم که آینده اسلام، انقلاب، خود و فرزندانمان تضمین گردد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار