شاهرود_رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی است، گفت:مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که همسو با رهبری باشد.
کد خبر: ۹۳۵۰۰۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که همسو با رهبری باشدبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت السلام والمسلمین علی سعیدی در یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان شاهرود در امامزاده محمد شهر بسطام با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه عظیم فرهنگی است که قابلیت تبدیل شدن به صد‌ها برنامه را دارد، افزود: کشور‌های مختلف دنیا به وقایع رخ داده در جنگ‌هایشان توجه ویژه‌ای دارند؛ در سفری که به کره شمالی داشتم، من این اهتمام را شاهد بودم و همانطور که شاهد هستیم، هنوز هم کشور‌هایی که درگیر جنگ دوم جهانی بودند همچنان برای آن فیلم می‌سازند.
سعیدی با اشاره به کمک‌های تسلیحاتی استکبار جهانی به رژیم بعثی، تأکید کرد: دفاع مقدس یک جنگ نابرابر بود که یکطرف آن کشور ایران با شرایط بسیار محدود تسلیحاتی بود و در طرف دیگر استکبار جهانی و رژیم سفاک، متجاوز و قدرت‌طلب بعثی قرار داشتند.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا یکی از ملزومات احیای فرهنگ دفاع مقدس را تلاش برای انتقال این فرهنگ به نسل جوان عنوان کرد و افزود: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب به ارزش‌ها، فرهنگ و هویت دفاع مقدس نیاز دارند که باید این ارزش‌ها به شیوه‌های مختلف به جوانان و نوجوانان ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: البته در این‌خصوص موانعی نیز وجود دارد و دولت‌ها اهتمام لازم را در این رابطه ندارند؛ در صورتی که این موضوع هم باید همچون مابقی برنامه‌ها در اولویت کار دولت‌ها باشد و در برنامه‌های آتی پیش‌بینی شود.
سعیدی گفت: امروز ارزش‌های متعالی دفاع مقدس را می‌توان در قالب‌های مختلف هنری همچون فیلم نمایشنامه، تئاتر و سریال به جامعه مخاطب ارائه کرد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا رئیس جمهوری که حافظ دین، انقلاب و اسلام است را انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: مردم برای حفظ منافع، اصول انقلاب و اسلام به نمایندگان مجلس، رئیس جمهور، خبرگان و شورا‌ها که در شاکله دین نقش دارند و زمینه تقویت حاکمیت دین را فراهم می‌کنند، رای می‌دهند.
وی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی توسط خداوند و پیامبران پایه‌گذاری شده است، گفت: گزینش رهبری با خداست، اما تولید قدرت با مردم است و این مردم هستند که به رهبری الهی قدرت می‌دهند، مردم‌سالاری دینی رهاورد اندیشه توحیدی است.
سعیدی با اشاره به اینکه مردم‌سالاری مجموعه‌ای از قواعد احکام، عقاید، اخلاق را در بر می‌گیرد که باید در جامعه پیاده شود، افزود: پیامبر اسلام (ص) در وصیتنامه خویش مثلثی برای آینده ترسیم کرده‌اند که شامل سه ضلع، رهبری، کتاب خدا قرآن و مردم هستند که باید با حضور مردم شکل بگیرد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه مردم باید رئیس جمهوری را انتخاب کنند که همسو با رهبری باشد، گفت: البته مردم حق انتخاب دارند؛ ولی انتخابی تأمین‌کننده مصالح دین و دنیای آن‌هاست که متکی به معیار دینی باشد و همسویی با آرمان‌های رهبری ازجمله شرایط موفقیت رئیس جمهوری است.
ئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: دولتی تازه‌نفس، عازم، پرانگیزه و مظهر انتخاب مردم، ایران را قوی و قوی‌تر خواهد کرد و به حول و قوه الهی با مدیریت صحیح حقانیت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و فرهنگ صحیح و انسانی برگرفته از نور اسلام را متجلی می‌سازند.
ارسال نظرات