خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد
همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: شرکت در انتخابات یک پایگاه مشروعیتی قوی را برای انقلاب اسلامی رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۰۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶

شرکت در انتخابات پایگاه مشروعیتی قوی برای انقلاب اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت دوبانوی دمشق کوی پردیس اظهار داشت: یکی از صفات ارزشمند هر مدیری خدامحوری است.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در تمام آزمون‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال نمره قبولی را کسب کردند، افزود: در تمام این آزمون‌ها ملت بزرگ ایران با توکل بر خدا تمام طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: مدیران با خدا و با ایمان و دلسوز، منجی مشکلات کشور به ویژه مشکلات جوانان در دو محور اشتغال و ازدواج هستند.

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، انتخابات ریاست جمهوری یک رخداد سیاسی مهم و تاثیرگذار است و این رخداد مهم سیاسی نیاز به یک مدیر با ایمان و انقلابی و با روحیه جهادی است.

مختاری با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک پایگاه مشروعیتی قوی را برای انقلاب اسلامی رقم خواهد زد، گفت: جریانی در انتخابات ۱۴۰۰ پیروز میدان خواهد شد که یک نیازسنجی دقیق و عمیقی را از اوضاع عمومی جامعه در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ارائه دهد و با برنامه و طرحی ابتکاری به میدان بیاید.

وی ابراز داشت: در روز ۲۸ خرداد ملت بزرگ و بی‌نظیر ایران به پاس خون پاک همه شهدا به خصوص روح مطهر حاج قاسم سلیمانی، یک فتح ‌الفتوح دیگری را رقم خواهند زد و یک مدیر خدایی و انقلابی را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات