خبرهای داغ:
کبودراهنگ-فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه و سفارش امامین انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۰۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

انتخابات از مهم‌ترین مسائل مورد توجه و سفارش امامین انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیده سمیه جعفری در نشست بصیرتی بانوان فاطمی روستای اورقین شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه و سفارش امامین انقلاب است و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی می‌تواند در آینده و سرنوشت کشور بسیار حائز اهمیت باشد.

وی ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم هر کدام از ما باید با توجیه چهره به چهره، عموم مردم را پای صندوق‌های رأی بیاوریم.

فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: به قطع یقین تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح آثار و برکات ارزشمندی برای اقتدار و عزت ایران اسلامی و در رأس آن نظام جمهوری اسلامی در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح با توجه به معیارهای مقام معظم رهبری، تاکید کرد: انقلاب اسلامی حاصل رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود و امروز هم جانشین ایشان رهبری انقلاب اسلامی را بر عهده دارد و پیروی از ولایت جزء واجبات است و باید در هنگامه انتخابات، نسبت به این مسئله هوشیار باشیم که مطالبه رهبری از مردم ایران اسلامی حضور حداکثری و انتخاب اصلح است.

جعفری در پایان با تاکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه در همه حال خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای تبعیت از ولی عصر(عج) را دارند باید درعمل تابع ولی فقیه باشند و با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تبعیت خود را از رهبری به عرصه نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات