مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ امام صادق(ع):

حضور گسترده در انتخابات ضامن اقتدار نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) گفت: حضور گسترده در انتخابات ضامن اقتدار نظام است.
کد خبر: ۹۳۵۰۱۵۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) در نشست بصیرت افزایی کارکنان گروهان یکم از گردان تکاور تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع)، با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، بر حضور گسترده و انتخاب اصلح در انتخابات تأکید کرد.


وی با بیان اینکه داوطلبان نیز باید نیتشان قرب به خدا و رسیدگی به مشکلات مردم باشد و برای باز کردن گره کار مردم آمده باشند، اضافه کرد: البته این نامزد‌ها باید توانایی لازم برای باز کردن گره‌ها را نیز داشته باشند؛ زیرا در این صورت نیازی به دادن وعده دروغ به مردم و تهمت زدن به دیگران ندارند.

یحیایی گفت: از سوی دیگر ما پاسداران هم تکلیفی داریم و باید در آزمون و امتحان سختی که در پیش رو داریم نهایت تلاش خود را برای موفقیت به کار گیریم.

وی افزود: انتخابات امسال از این بابت آزمون سختی است که در دوره‌های قبل ما مشکل چندانی در زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نداشتیم؛ اما امروز مشکلاتی ازجمله کرونا، نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی و … دست‌به‌دست هم داده‌اند تا بر میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تأثیر بگذارند؛ به همین دلیل انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای ملت ما است.

حجت‌الاسلام یحیایی خاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی‌ها و بدخواهی‌های استکبار علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات ما در معرض نگاه ویژه جهان بوده و به همین دلیل نیز حضور مردم در انتخابات ایران، مهم‌تر از انتخابات در سایر کشور‌ها است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات باعث پشتیبانی و تقویت نظام جمهوری اسلامی شده و تقویت نظام هم از اوجب واجبات است، تصریح کرد: یک زمان برای تقویت نظام باید در میدان جنگ دشمن را وادار به عقب‌نشینی کنیم و یک روز هم باید برای تقویت نظام به کسی رأی دهیم که میدانی، جهادی و متدین باشد.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار