فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

جمهوریت و اسلامیت دو مقوله جدایی ناپذیر است

سرداراکبری، فسادستیزی و اعتقاد عملی به ولایت و مبانی نظام را شاخصه های اصلح دانست و گفت: جمهوریت و اسلامیت دو مقوله جدایی ناپذیر است.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی ویژه مهندسین بسیجی صنعت و کشاورزی در جهادکشاورزی استان برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک دهه کرامت و بزرگداشت یاد و خاطره امام و شهداء  در این نشست به تشریح اهمیت انتخابات پرداخت و گفت: تمام مشکلات بوجود آمده در اوایل انقلاب و بروز جنگ تحمیلی، وقایع سوریه و عراق و ...، به خاطر عدم وحدت و انسجام داخلی پیش آمده است.

سردار علی محمد اکبری افزود: خرمشهر در ابتدای دفاع مقدس به اشغال دشمن درآمد چون انسجام نیروهای مسلح و ارتش و سپاه و بسیج هنوز کامل شکل نگرفته بود.

وی، ادامه داد: با اراده جهادی رزمندگان خرمشهر آزاد شد و بعد از هشت سال دفاع مقدس و صیانت از تمامیت ارضی  کشور، از فتنه های مختلفی نیز عبور کرده ایم و دنیا به شهدای ما همچون حاج قاسم سلیمانی افتخار می کند.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت در نوار غزه نیز با الگوگیری از رزمندگان ما دشمن را زمین گیر کرده اند و از نظر عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران جایگاه قدرتمندی در منطقه پیدا کرده است.

وی، گفت: ولایتمداری باعث کسب افتخارات بزرگ ما در عرصه های مختلف از جمله دفاعی شده و نباید نسبت به موضوعات مهم کشور بی تفاوت باشیم.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اهمیت انتخابات 28 خردادماه، توطئه های دشمنان برای کاهش مشارکت و حضور مردم پای صندوق های رأی را یادآوری کرد و افزود: هدف دشمن القای یأس و ناامیدی به مردم است، اما به تعبیر رهبر معظم انقلاب خرمشهرها در پیش داریم و باید با حضور و مشارکت خود توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

وی، خواسته هزاران شهید را حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن دانست و گفت: مردم سوریه قدر امنیت را متوجه شدند و در انتخابات اخیر بالای 95درصد در پای صندوق های رأی حاضر شدند و وحدت و انسجام خود را نشان دادند.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: دشمن از عدم وحدت مردم سوء استفاده کرده و نفوذ می کند؛ هرچند مردم از شرایط اقتصادی و عملکرد مسئولین گلایه مند هستند، اما حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح ، عمل به تکلیف و وظیفه قانونی و شرعی است و حلال مشکلات کشور می باشد.

وی، جمهوریت و اسلامیت را دو مقوله جدایی ناپذیر دانست و با برشمردن ویژگی های اصلح از منظر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: ولایت عملی، اعتقاد حقیقی به جمهوری اسلامی و مبانی آن که جمهوریت و اسلامیت توأمان می باشد، بکارگیری افراد پاکدست و پرهیز از فساد و تجملات و اشرافیگری، از جمله ویژگی های اصلح به شمار می روند.

ارسال نظرات