کارشناس ارشد و تحلیل گر مسایل سیاسی، شکل گیری دولتی با تفکر جهادی و انقلابی را حلال مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۴۲
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست بصیرتی با محوریت موضوع حضور حداکثری در انتخابات به همت حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد و پایگاه مقاومت بسیج شهدای روستای پیربلوط برگزار شد.

کارشناس ارشد و تحلیل گر مسایل سیاسی در این نشست با تبریک دهه کرامت به اهمیت انتخابات 28خرداد 1400 اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری در انتخابات بعنوان یک اصل و انتخاب اصلح ضامن امنیت و اقتدار کشور است.

دکتر علیرضا اسماعیلی افزود: در این انتخابات دنیای کفر مقابل اسلام صف آرایی کرده و به دنبال کاهش مشارکت مردم با القای یأس و ناامیدی است.

وی، اظهار کرد: در اهمیت اثرگذاری رأی ملت ایران همین بس که دنیای استکبار و تمام دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از تمام ابزار رسانه ای و تبلیغاتی خود به میدان آمده اند تا مانع از حضور تک تک مردم در پای صندوق های رأی شوند؛ که اگر این رأی مردم اثرنداشت، نیازی به  این همه تلاش دشمنان نبود.

دکتر اسماعیلی، خاطرنشان کرد: پس از حضور حداکثری در انتخابات ، مسئله انتخاب آگاهانه مطرح است، که هر فردی با مطالعه کارنامه، برنامه و سابقه نامزدها می تواند با توجه به مطالبات جامعه و نیازهای کشور که در حال حاضر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی قشر بزرگی از مردم است، اصلح را شناسایی کرده و رأی خود را به نام او ثبت کند.

وی، گفت: انحراف از مطالبات بحق مردم دردی از کشور درمان نمی کند و باید نامزدهای انتخاباتی نیز در راستای نیازهای مردم برنامه های خود را ارائه کنند.

این کارشناس ارشد و تحلیل گر مسایل سیاسی، خاطرنشان کرد: فارغ از جناح های سیاسی و جریان های حزبی و گروهی، باید بدانیم روحیه انقلابی و جهادی حلال مشکلات کشور است و مدیران پاک دست و متخصص می توانند نیازهای مردم و جامعه را پاسخ دهند.

اسماعیلی، نقش تفکرهای مختلف در اداره کشور را یادآوری کرد و گفت: در بخش دفاعی که بیشترین تحریم را بعد از انقلاب تحمل کرده، شاهد رشد فزاینده و خودکفایی در تولیدات دفاعی و افزایش قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح هستیم، اما در بخش اقتصادی نیز باید با همین تفکر انقلابی و جهادی و ولایی پیش برویم تا شاهد شکوفایی و پیشرفت باشیم.

وی، شاخصه های اصلح از نظر امامین انقلاب و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را برشمرد و گفت: حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و به تعبیر  سردار دلها، جمهوری اسلامی حرم است و در مکتب این شهید عزیز، هر رأی دهنده یک مدافع حرم می باشد.

اسماعیلی، با اشاره به گلایه مندی های مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی، اظهار کرد: برای حفظ منافع ملی باید با حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه، تفکری که متکی به روحیه جهادی و انقلابی و استفاده از ظرفیت های درونی کشور است روی کار آید تا ضمن تأمین امنیت کشور توطئه های دشمنان در عرصه های مختلف خنثی شده و مشکلات یکی پس از دیگری رفع گردد.

قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی و پاسخ به پرسش های حاضران از دیگر بخش های این نشست بصیرتی بود که در مسجد جامع روستای پیربلوط از توابع شهرستان شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات