مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا خبرداد

چاپ کتاب جامع شهدای روحانی مازندران

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به آثار جمع آوری شده از شهدای روحانی هم اشاره کرد و افوزد: آثار شهدای روحانی جمع آوری و ه. بوزدی کتاب جامع شهدای روحانیت استان چاپ می‌شود.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۴۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
چاپ کتاب جامع شهدای روحانیت مازندران
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با آغاز دهه کرامت، آئین بزرگداشت و تجلیل از روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و نیز طلبه‌های بسیجی جهادی استان با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، به همت سازمان بسیج طلاب سپاه استان و با مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های متولی همزمان به صورت ارتباط تصویری با سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.
 
چاپ کتاب جامع شهدای روحانیت مازندران
حجت الاسلام تسخیری در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت، و با قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: در دوران دفاع مقدس جامعه  روحانیت و حوزه  در استان مازندران  ۳۸۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به آثار جمع آوری شده از شهدای روحانی هم اشاره کرد و افوزد: آثار شهدای روحانی جمع آوری و ه. بوزدی کتاب جامع شهدای روحانیت استان چاپ می‌شود.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که باید اجرا شود جمع آوری آثار رزمندگان و ایثارگران است که در این بخش دچار خلا هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا از حضور ۵۵۰ رزمنده در مازندران هم خبر داد و خاطرنشان کرد: بخشی از رزمندگان روحانی در استان قم و تهران و مشهد هستند و بخشی نیز در شهرستان ها‌ی استان که جلسه‌ای با عزیزان برگزار شد.
 
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها