عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردم وحدت خود را پای صندق رای نشان می‌دهند

ساری-آیت الله معلمی به وحدت و اتحاد ملت ایران تاکید کرد و افزود: همه باید زیر پرچم ولایت گرد هم بیاییم و وحدت خود را در پای صندوق رای نشان دهیم.
کد خبر: ۹۳۵۰۲۵۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مردم وحدت خود را پای صندق رای نشان می‌دهند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با آغاز دهه کرامت، آئین بزرگداشت و تجلیل از روحانیون رزمنده دوران دفاع مقدس و نیز طلبه‌های بسیجی جهادی استان با حضور آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، به همت سازمان بسیج طلاب سپاه استان و با مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های متولی همزمان به صورت ارتباط تصویری با سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

آیت الله معلمی در این همایش ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به اینکه حجت دینی و الهی ما فقیه عادل است، خاطرنشان کرد: هیچ کجای دنیا از نعمت ولایت فقیه برخوردار نیست جز ایران.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: کارفرهنگی جامعه به جایی رسید که  در انتخابات قبلی ریاست جمهوری کسی گفته بود من نظامی نیستم و حقوقدان هستم که این حرف زیرپا گذاشتن این آیه شریفه قرآن «فَضََّلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا» است لذا کم کاری ما طلبه‌ها بود که در جامعه بصیرت افزایی نکردیم.

آیت الله معلمی در ادامه با انتقاد به یکی از کاندیدای ریاست جمهوری افزود: یکی از کاندیدا شان و جایگاه علمی روحانیت را زیر سوال برد.
 
مردم وحدت خود را پای صندق رای نشان می‌دهند
عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه عزت و مصلح دنیای مومنین در سایه امامت است، گفت:شیاطین همه تلاش خود را به کار گرفتند تا مردم را ناامید کنند.

آیت الله معلمی با بیان اینکه مردم از گرانی‌ها عصبانی هستند، افزود:مردم حق دارند ناراحت و عصبانی باشند، اما عوامل تبلیغاتی استکبار این مشکلات را  به پای انقلاب و رهبری می‌نویسد لذا ما طلبه‌ها باید فریاد رسای مردم و رهبری باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای دلدادگان به غرب و شیطان بزرگ و مذاکره با امریکا هستند، گفت: دشمن میخواهد مردم را از حضور در صحنه باز بدارد لذا اگر به این هدف نرسید در انتخابات تشکیک ایجاد کند.

آیت الله معلمی به بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد و ادامه داد:درا ین شرایطی که استکبار و عوامل استکبار در تلاش برای ضربه زدن انقلاب هستند، جوانان ما در صحنه های مختلف و حتی در صحنه ورزشی نیز آمریکا را شکست دادند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح براینکه دشمن با استفاده از ابزار تبلیغاتی در تلاش برای مایوس کردن مردم از انتخابات است، گفت: ما در خیلی از مقاطع سختی و معیشت داشتیم اما نباید از خدا غافل بوده و به یاری حق نشتافت.
 
آیت الله معلمی به وحدت و اتحاد ملت ایران تاکید کرد و افزود: همه باید زیر پرچم ولایت گرد هم بیاییم و وحدت خود را در پای صندوق رای نشان دهیم.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها