خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا:

راه اندازی 5600 عرصه اقتصاد مقاومتی در استان

سرهنگ پاسدار ملک حسینی اظهار کرد: مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی با حمایت مردم و خیرین، 5600 عرصه اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف و اشتغال بیش از 7300 نفر را در استان راه اندازی کرده است
کد خبر: ۹۳۵۰۳۶۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار حسن ملک حسینی مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی شهرستان بندرگز عنوان کرد : در راستای محرومیت زدایی و تحقق فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی با حمایت مردم و خیرین، توانسته 5600 عرصه اقتصاد مقاومتی را در استان اجرائی نماید.

وی در ادامه گفت: مجموعه بسیج سازندگی و گروه های جهادی با حمایت مردم و خیرین، 5600 عرصه اقتصاد مقاومتی در بخش های مختلف از جمله زنبور داری،دامپروری و خیاطی و... که با اشتغال بیش از 7300 نفر و ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مبلغ 110 میلیارد تومان که به صورت عقود اسلامی و قرض الحسنه بوده است را راه اندازی و در اختیار مردم استان قرار داده است.

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا بیان کرد: از زمان شروع همه گیری ویروس منحوس کرونا، مجموعه واحد های تولیدی راه اندازی شده با حمایت بسیج سازندگی، بیشترین خدمات را در بخش کرونا ارائه داده اند، که می توان به تولید ماسک و گان توسط بسیجیان و گروه های جهادی اشاره کرد.

 ملک حسینی در پایان تصریح کرد: در سال 1400 بسیج سازندگی برنامه های متعددی از جمله ایجاد و راه اندازی حداقل 2 هزار واحد اشتغال زایی، بخصوص مربوط به صنایع تبدیلی و اعتباری درقالب تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 5 هزار میلیارد ریال دارد که انشاالله  بتوانیم در طی 2 سال آینده بخشی از خام فروشی استان را با ایجادصنایع تبدیلی مرتفع گردانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها